Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir mezun daha hayatın acımasız kollarında=)

Bir mezun daha hayatın acımasız kollarında=)
 

Sonunda geldi çattı büyük gün!! Bugün mezun olma günüydü 18.06.2010… İçimden neyin mezuniyeti diye sormadan edemedim açıkçası… Çünkü elime verilen hiçbir belge beni mezun edemeyecekti öğrencilikten, öğrenmekten. Benim okul yolculuğum hiçbir zorlama ile başlamamıştı ki. Yapılan tercihlerde puan zorlaması işlememişti ki bana. Ben uğruna her şeyimi feda edeceğim bölümden SOSYOLOJİ’den eğitimimin bir kısmını bitirdim bugün. Elimdeki belgede sadece verilen eğitimin ispatıydı Bir son değildi benim gibiler için, aksine daha büyük, güzel kapıları açacak çok iyi bir başlangıç olacaktı hayatımda…

Neler yaşanır üniversite yıllarında… Hani ileride ne maceraydı diye anacağımız o güzel günler hep kalacak hafızalarda. İyisiyle kötüsüyle her anıya kalbimizi açacağız işte o zamanlar. Üzüntüleri bile özlemek, o zaman ki sıkıntılara gülümseyebilmek en sevdiğimiz yönümüz oluverecek bize kalan. O anlara gelene dek daha çok şey yaşamak gerekir çok acıları yenmek ve çok yoğrulmak gerekir… Çalışmalara itinayla başlanmıştır=))

Şimdi önümde koca beyaz bir boşluk var… Uçsuz bucaksız ürkütücü görünen bir o kadar da tamamen bana ait olan uzun bir yol bekliyor. Daha mürekkep görmemiş pırıl pırıl beyaz sayfalar bana bakar durur. Muhteşem olan ise o beyaz sayfaları istediğim gibi yazabilme ve renklendirebilme özgürlüğünün tamamen bana ait olması!! Hani o kaderin kollarında ki tatlı özgürlüklerimizden olan. Ki Türkiye’nin acımasız koşulları ve dengesiz sınav sistemini de içine katarsak o arada kalan boşluktaki özgürlüğümüzden bahsediyorum=)) İşte o bahşedilen muhteşem özgürlük içinde çabalamaktan ve koşmaktan hiç vazgeçmeyecek bir kızı hayat bekliyordu heyecanla… Kavuşma zamanındır acımasız güzel hayat

Her şeyi özleyeceğiz… Hani o bizim almadığımız tatlı hocaların verdiği düşük notları, gururla aldığımız ya da alamadığımız AA larıJ Ödevi yetiştiremediğimiz o stresli anları, son güne bıraktığımız sınav çalışmalarını, üniversite aşklarını dostluklarını, konuşmaktan çekindiğimiz en sert hocamızı, bu anlatılanlar ne işe yarayacak ki ya dediğimiz ama sonunda iyi ki dinlemişiz dediğimiz ders konularını, belki ileride bizi hatırlamayacak olan ama çok derin izler bırakan muhterem hocalarımızı, en hoşlanmadığımız kişiye, şeylere kadar ama her şeyi özleyeceğiz… Çünkü er geçte olsa anlayacağız iyisiyle, kötüsüyle, yanlışıyla her şeyin herkesin bize neler kattığını… O yüzden güzel tebessüm ve anılarla çalalım hayatın kapısını… Ben kapıdan girdim. Şuan için o kadar da ürkütücü değil

Üniversite yıllarımda bir yıllık İspanya macerası da benim için unutulamayacak anılardandı. Nasıl unutabilirim ki bana okulumu bir yıl daha uzattıran madur bırakan o güzel macerayı=) Şaka bir yana her şeye rağmen çok güzel tecrübeler sundu üniversite kucağı bana. Ve elimden geldiğince meyvelerinden beslendiğimi hissediyorum. Yaşadığım o maduriyetten sonra da bölümümü 3. olarak bitirmek bana sunulan en güzel ve son hediyesi oldu üniversite hayatının. O olmasaydı da hayatın kucaklarında yine aynı azimle ve kararlılıkla sallanacaktım eminim ancak emek ve karşılık görmek meselesi daha da bir gururlandırıyor ve onurlandırıyormuş insanı. Son dersini de verdi bana bu ocak.

Önümüzü açan, ışık tutan ve desteklerini esirgemeyen değerli bölüm hocalarıma, tüm arkadaşlarıma ve canim aileme teşekkürü bir borç bilirim. Ayrıca tüm görkemiyle sunulan mezuniyet törenini ile bizi ödüllendiren Sakarya Üniversitesine de çok teşekkürler… Her şeye rağmen…

Çok heyecanlıyım umarım heyecanımı, ümitlerimi ve hayallerimi hayat öldürmez. İşsizler kervanına kapılmamak tek arzusudur tüm mezunların=) Ve her mezunun mezuniyetleri hayırlı olsun bizim gibi dinamik gençlerin gönüllerindeki her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle ELVEDA TOZ PEMBE YILLAR MERHABA ACIMASIZ HAYAT=))) İşte bugün daha sımsıkı sarılma zamanı elindekilere... İşte bugün hedeflerinle kardeş olma günü başarının son aşamalrını kazanma günüdür... Hadi başlıyoruz... Kolay gelsin=))

Seçil’in Dünyası Mezuniyet Günlüğü=)

 
Toplam blog
: 25
: 945
Kayıt tarihi
: 12.01.09
 
 

1987 İstanbul doğumluyum. Sosyoloji ögrencisiyim. Şuan İspanya' da bulunmaktayım. Küçükken başladığı..