Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '10

 
Kategori
Güncel
 

Bir millet tek yürek, Cumhuriyet ve Atatürk’le

Bir millet tek yürek, Cumhuriyet ve Atatürk’le
 

Ekrana bakmıyordum ama sesini duyuyordum.

Dostlar dün elim gitmedi kaleme o sesin söylediklerini işitince.

***

Yüreğim mengene gibi sıkıldıkça sıkıldı.

***

Dudaklarım sıkmaktan mosmor oldu.

***

Karabasan gibi…

***

Sözün bittiği yer denir ya aynen bana öyle oldu.

***

Çok şey yazmak istedim ama yazamadım hatta ve hatta konuşamadım bile.

***

İki elimi başımın arasına aldım sonra, gecenin karanlığında.

***

Gece karanlıktı.

***

Zifiri karanlık.

***

Birden bir yıldız gecenin karanlığını yardı.

***

Bir, bir derken bitana daha gökyüzü yıldızlarla aydınlandı.

***

Karanlık kaçtı.

***

Koskoca yıldız ordusu vardı, kaçmayıp ta ne yapacaktı?

***

Anladım ki...

Ancak...

Bir millet tek yürek, Cumhuriyet ve Atatürk’le ilelebet …

***

Ancak...

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..