Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '09

 
Kategori
Eğitim
 

Bir Milyon Kaleminiz Olsun!

Bir Milyon Kaleminiz Olsun!
 

Soru: Bir milyon kaleminiz olsaydı ne yapardınız?
a) Bol bol yazardım
b) Her kelimeye ayrı kalem kullanırdım
c) Hepsini kullanamam ya, sobada yakardım
d) Hepsini kullanamam ya, bir milyon kalem kampanyasına verirdim

Aslında doğru cevabı biliyorsunuz. Aklı başında hiçbir insan bir milyon kalem almaz. Herhangi bir piyango oyunundan da bir milyon kalem hediye etmezler. Saçmalık olur. Ancak buna rağmen bir milyon kaleminiz olabilir. Hem de çok kolay…

Bir milyon kaleminiz olmasını istiyorsanız Bir Milyon Kalem sitesine giriyorsunuz. Yapmanız gereken şey çok basit. İster nakit olarak yardımda bulunun, isterseniz kırtasiyeden istediklerinizi alın ve gönderin. Damlaya damlaya göl olacak ve nihayetinde sizin de bir milyon kaleminiz olacak. O kalemleriniz ile yavrularımız okuyup yazacak, öğrenecek. Kimine kalem olacak gönderdikleriniz, sayfalarca yazacak tarihi yeniden; kimine silgi olacak bütün kötü hatıraları silecek hafızalardan; kimine kalemtıraş olacak bağışlarınız, çalışma azmini, başarıyı sivriltecek; kimine ise çanta olacak uzattığınız eller taşıyacak bütün yükleri omuzlardan indirip… Kimine defter olacak en güzel duyguları yazmaya kimine cetvel olacak eğri giden her şeyi doğrultmaya… Kimine akıl olacak gösterdiğiniz istikamet, kimine fikir verecek gönderdiğiniz her tür alet… O zaman iş başına… Az demeden çok demeden elinizden ne geliyorsa göndererek siz de katılın bu kampanyaya… Unutmayalım ki hayatta en hakiki mürşit ilimdir, o ilmi alacaklar da öğrencilerdir…

Murat HACIOĞLU


http://murathacioglu.com/index/templates/persian_art/images/top_left.png http://2.bp.blogspot.com/_gqcNy6Sk70A/Sp77vU2AZ8I/AAAAAAAAAOk/SfmuE-Sw_v0/S240/LOGO333003.jpg

Gönül Pencerem web sitesi Bir Milyon Kalem destekçisidir.

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..