Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '16

 
Kategori
Deneme
 

Bir mucize gerekli..

Hadi size bulutlardan söz edeyim biraz.. 

Her birinin tonu farklı, kimi çokça saydam, kimi bir o kadar koyu.. Tonu koyu olanlara bir bakın.. Düşünüyorum da ne çok şey yüklemiş kendine. Çok mu yaşamış ? Yaşlı mı peki ? Yoksa çok mu küçük, bedenine sığmıyor mu yorgunlukları? O küçük koyu tonlu bulut, ben ona yaşlı bulut diyorum. Yaşlı derken, çok yaş almış zannetmeyin, çok 'yas' almış bulut diyorum. Bakın bakın! Birazdan yağmur yağacak ve belki dökecek içindeki koyu tonunu.. Dökebilir mi? Bir yağmur geçirebilir mi bu koyuluğu, bu karanlığı?  Bir yağsa yeşerecek rengi, bir yağsa parlatacak yağmur sonrası güneşi.. 

Peki ya biz? Biz de öyle değil miyiz? Her birimizin tonu farklı, yüklediklerimiz farklı, yaş alışlarımız, yas alışlarımız  farklı.. Bir yağmur bekliyoruz belkide. Belkide yağarsa dökeceğiz, açılacak acıların tonu.. Daha parlak güneşler göreceğiz. O yağmurla dökülebilir mi? Görebilir miyiz ardımızı bizde? Yağmur sonrası güneş ısıtabilir mi düşlerimizi? 

Bulutlar gibiyiz diyorumya hani.. Onlar gibi farklı.. tonlarımız, yüklenişlerimiz,yerlerimiz, yaş alışlarımız, yas alışlarımız.. Peki ya yağmur sonrası kaybolursa bulutlar? O zaman biz de kaybolur muyuz? Yağmasa mı yağmur?

Evet evet bir mucize gerekli..!!                               

 
Toplam blog
: 5
: 3011
Kayıt tarihi
: 11.01.12
 
 

Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü'nden mezun oldum. Ayrı..