Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '09

 
Kategori
Müzik
 

Bir müzik; iki yorum...

Çok güzel bir akşamdı dün. Uzun süredir gitmediğim / ya da türlü mazeretler sunarak ertelediğim klasik müzik konseri izledim.
Tabii ki uçacak gibi hissettim kendimi. Sanki ılık bir denizin üstünde koşuyordum çıplak ayakla. Hissediyordum ruhumun okşanışını.
Sonra en sert şekilde alkışlıyor; acıyı hissetmiyordum avuçlarımda. Başka; bambaşka bir diyardaydım sanıyorum.
Bedenim; sanki her notada ayrı kıvrak bir hareket yapıyordu....


.......



Ters köşeden;

En çok dikkat ettiğim neden ortayaş üstü kişiler daha çok rağbet gösteriyor?
Gençlermize sevdiremiyor muyuz?
...

Birde şöyle bir tabu var gibi; herkes koyu renkli kapalı elbise giyiniyor.

Neden rahat giyinmiyoruz; rahatlamak değil mi amacımız (ki; bence giyinen kıyafet insanın kişiliğini yansıtır; ilk bakışta. Ben koyu giyinenleri kınamıyorum; ama her klasik müziktede olur mu demeden de; kendimi alamıyorum).

Tabii herkes tuturmuş gidiyor. klasik müzik takım elbise; rock/pop, vs... gibi müzik spor (olur mu ya amma da ettin şimdi; hiç rock müzikte takım elbise olur mu / ya da klasik müzik spor elbiseyle dinlenir mi?) diyenlerimiz elbette çok.

Ama; amaç eğlenmekse kişinin giyindiği kıyafete ÖCÜ görmüş gibi bakmamalı insan...

...Saygılar...
 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..