Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bir Nevi Mucize Kozmik Enerji

Bir Nevi Mucize Kozmik Enerji
 

kozmik - elif karakaya


KOZMIK ENERJİ İLE ŞİFALANMA


Kızım Elif, kozmik enerji terapisti olduktan sonra bu konuya merakım oldu. Kendisinin ve terapi yaptığı danışanlarının da yaşamında ki deneyimlerine şahit olunca sizlerle de kozmik şifayı paylaşmak istedim.

Lemurya ve Atlantis döneminden gelen bu bilgiler sonrasında Mısır, Tibet, Güney ve kuzey Amerika’ya sonrasında ise Rusya’ya kadar gidiyor.

O dönemlerde seçilmiş özel insanlara uygulanırmış.

Enerji boyutunda çalışılan bir şifalandırma yöntemi.

Kozmik enerji hiçbir şeye zarar vermiyor.

Negatif duygu ve düşüncelerin kişilerin üzerinde yarattığı hastalıkları, olumsuz düşünceleri bir nevi tedavi etme öğretisi.

Günümüzde Rusya da yapılan bir araştırmada tıbbın iyileştirmediği 15.ooo kişinin kozmik enerji ile iyileştirildiğini duydum.

Çok detaylı bir konu. İyi eğitim alıyorlar ve çok gönüllü olmanız gerekiyor.

Anahtarları; İYİ NİYET


Hocaları titiz, eğitimler sıkı. Ev ödevlerini yapmaları lazım.

Onlar Eterik bedenle çalıyoruz diyorlar.

Bu konu tam bir derya.

Burada iki satıra sığdırabilmem mümkün değil.

Ben Elif’teki etkilerini görünce daha iyi gözlemlemeye başladım.

Hayatta her şey enerjiden ibaret.

İnsanlar hayvanlar eşyalar bile.

Doğru kullanmayı öğrenmek ve uygulamak lazım.

Hangi dine, dile mensup olursanız olun bu sizinle alakalı.

Yaradan’ın gücüyle alakalı.

Son duyduğum bir bilgi ise Rusya’dan sonra Çin de kozmik şifanın gücünü dikkate alıp uygulayan ülkelerden.

Enerjileri doğru kullandığımız sürece daha az sorun yaşarız.

Yaradan’ın kulları için bu kâinatta sonsuz güzellikleri var.

Yaradan’a inanırsan şifalarınsın’ diyor Elif.

Ne güzel söz...

Bende yeni tanıştığım bu dünyada kızımı ve ona gelen danışanlarını seyrediyorum.

Güzelliklere tanık oluyorum.

Dediğim gibi bir okyanus bir başka dünya...

İçi bilgilerle dolu, güzelliklerle dolu… 

Şifanız bol olsun...

Bilgi ve terapi için:

 

karakaya.e@hotmail.com



Nazan Şara ŞATANA 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....