Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '16

 
Kategori
Blog
 

Bir Nikâh bir Düğün ve minik bir MB toplantısı

Bir Nikâh bir Düğün ve minik bir MB toplantısı
 

Kediler kuçukuçular, onlarsız bir dunya düşünmek imkansız; yastığım yorganım kutup ayılarım/ Berlin


 İzmir ile 35 saatliğine de olsa buluşmak niyetimiz…

Cuma akşamı sarılmak; Pazar sabahı ayrılmak…

“Ateş almaya mı gideceksin Göztepe’ye İnciraltı’na”

Evet İlhami, biraz ateşli biraz dumanlı, kasıtlı olmayan vefasızlığım için özür dilerken,  kuruyan gözlerim ıslansın; kalbim nemlesin diye…        

Orti Nano kızlarım beni karşılayacak; belki de fırça atacaklar.

“Haftalardır neredesin? Sen ne biçim annesin?”

Haklılar!

(Minik bir grup) MB yazanları hava limanına geleceklermiş.

İzmir beni de karşılayacak mı?

Sanmıyorum.

 Ona âşık olmayanları karşıladığı gibi karşılar; gılarsa…

Bak sen o zaman; hüznün salya smk haline…

Bu kentin dallanıp budaklanmasına yeşermesine hiçbir katkısı olmayanları; nasıl karşılıyorsa beni de öyle karşılayacaktır.

Kucaklamadan; bana ihtiyacı olmadığını sessizce haykırarak.

Bahanelerim var lâkin benim için bile havadan sudan.

Sevmek ile ihmal: Aynı takımda oynar mıymış kaptan?    

Dayıkızı misal kayınvalide olacak; düşlediği sıfata yirmi iki ekimde kavuşacak. Bizler de onun mutluluğuna tempo tutacağız.

Kısmet Olursa. Ufak bir masayı işgal ederek…

Milliyet Blog yazanları;  zamanı israf etmeyi sevmeyenler  ekibi; heyecanlı içlerine sinsin inşallah.

En son Buca’da bir toplantıya katılmıştım. Kaç yıl oldu tam bilemiyorum.

Bu MB toplantısında da bekârlar çoğunlukta; tercihlerini  düğün derneğe hep misafir olmaktan yana kullanıyorlar neden acaba?

Hadi bize uğurlar olsun; kısmet olsun; yolumuz açık olsun.

Tabii ki sizlerin de…

Alev Meisel /Berlin

18. 10. 2016 Salı              

  

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..