Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Bir Odada Kör, Sağır, Dilsiz

Üçünü de bir odaya toplamıştı biri, ama kim?

Sağırdı birinin adı, dedi ki: Siz beni duyabiliyorsunuz ama ben sizi duyamam. Nedir bu başımıza gelen. Yukarıdan mı geldi aşağıdan mı, sağdan mı, soldan mı? Kuldan mı geldi, Allah'tan mı? Bu odada ne işimiz var, söyleyin... Ama ben sizi duyamam. Duyamazdı, istese de duyamazdı!

Kör olan da dedi ki: Siz beni görüyorsunuz, lakin ben sizi göremem. Bir derde müstahak olduk kesin. Şimdi ben konuşuyorum ama beni bu odada bir duyan var mı bunu bile bilmiyorum... Siz benim halimi görüyorsunuz lakin ben sizi göremem... Göremezdi evet! Yani istese de göremezdi!

Dilsiz ikisinin de meramını anlıyordu. Ama konuşamıyordu işte... Meğer konuşamamak ne büyük sıkıntıymış. İçindekileri diyemiyordu işte... O hem görmüştü, hem duymuştu. Keşke hiç olmasa yazabilseydi gördüklerini, duyduklarını... Konuşamıyordu evet! Biraz zorlasa belki de şakır şakır da konuşurdu Allah bilir ya!

Sağır biri var bizi dinliyor, görüyor ama ses vermiyor... Dedi.

Kör: Biri var biliyorum, hissediyorum. Biri var bizim gibi biri.

Dilsiz hiç bir şey diyemedi...

O sırada odaya biri daha girdi. Gören, duyan ve konuşabilen biri üstelik... Ama yeni başlıyordu bu yazı. Yeni başlıyordu film!

Kimdi bu biliyor musunuz: O meşhur Marko Paşa!

İşte bu ülkede bu insan tiplerinden hep var. Bir oda gibi bu ülkemiz. Kimse kendinden başkasını görmüyor, duymuyor. Dili olan da konuşamıyor, yazamıyor!  

Bir Marko Paşa var halimizden anlarsa anlayacak olan. O da adı üstünde Paşa yani… Kimse kör, sağır, dilsiz olmadan kolay kolay ulaşamıyor ve derdini anlatamıyor. Yani bir derdiniz varsa iyi düşünün.

Marko Paşa ne dedi bu kör, sağır ve dilsizlere bilen varsa beri gelsin. Valla bende bilmiyorum. Bilsem yazmayan namerttir…!

Bu Marko Paşanın kimse bilmiyor da iktidarın mı elinde kukla, muhalefetin mi elinde kukla olduğunu:))

Ya da ülkeyi de bu Marko Paşanın mı yönettiğini!

Marko Paşa da mı yok mu, var mı diye düşünmeyin. Var öyle biri... Kör gördü! Sağır duydu! Dilsiz onunla konuştu eminim...

Bu ülke de ne Marko Paşa biter, ne dertler biter... Çaresiz kalırsanız ya siz onun ya o sizin kapınızı çalar...

...

Allah akıl fikirden ayırmasın. Nereden yönetiliyoruz biz! Bana ANKARA'DAN demeyin. O halde neden her başı sıkılan bu Marko Paşaya gidiyor...!

Lütfen haksızsam da Haklısın deyin. Bende de Ego var. Bende ki ego hem onların egosunu döver... Aydınlık bir Türkiye için se bu yazmalar şimdi ülkemiz için 24 saat bir karanlık! Bir dakika ne be! Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz!

13.06.2013

 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..