Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '10

 
Kategori
Deneme
 

Bir okunmamış iletiniz var

Bir okunmamış iletiniz var
 

bir iletiniz var..,


Anlamsız gelen anlar vardır, bazılarımız içinde o anlamsızlıklar ANLAM kazanır..

Anlamsız bir anda karşılaştık seninle.. Anlamsız anı anlamlaştırdık. Hızlı bir tanışma hızlı bir yakınlaşma yaşadık.. Herşey gayet hızlıydı.. Neden böyle oldu demiyorum. Kişi yaptığı şeylerle kendini bulur. Kendini tanır.

Benimki de öyleydi.

Farkılılık yarattık belki de..

Hayatlarımızı bilmeden biraraya geldik..

Hayatta herzaman SİYAH-BEYAZ renkler vardır. GRİ renkler ise korkaklar içindir..!!

Yaptığı şeylerden pişman olan, keşkeleri olan kişiler GRİ'lerde yaşarlar...!!!

Kaçıyorsun.. Konuşmuyorsun...

GRİ'lerdesin...

Ama karşındaki kişi GRİ'lerde değil..

Seninle konuşmaya çalışıyorum.. Kaçıyorsun.. Konuşmuyorsun..

Seni sorgulayamcağımı ya da sana tepki göstereceğimi düşünüyorsun.. Oysa YANILIYORSUN..!!

Eğer seninle tanıştıysam.. bir BAŞLANGIÇ varsa.. Bunun bir de BİTİŞİ olmalı..

Arada bırakmamak lazım hiç birşeyi.

Geriye döndüğümüzde, virgülleri tutmamak lazım hayatımızda. İlerde virgüllerr hayatımızda iz bırakabilir. Umursamadığın bir virgül bile iz bırakır farkında olmadan.

Bu nedenle seninle konuşmak istiyordum..

Ama sen kaçmak ve gizlenmeyi seçtin..

Senin yaptığın davranışları ben çok eskiden yapardım. :))

Artık büyüdüm..

Bu tür davranışlar, SAÇMA_ANLAMSIZ geliyor..

Bundan sonra seninle bir görüşme ya da konuşma olmayacak..!!

Sadece geride bıraktığım küçük bir HEYECAN olacaksın..
 
Toplam blog
: 7
: 479
Kayıt tarihi
: 22.09.07
 
 

Bahar aylarından birinde Ankara'da merhaba dedim yaşama. Ziraat Fakültesini bitirdikten sonra Ank..