Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Bir olayın hatırlattığı!

Hani İktidar, 12 Eylül mağdurluğu üzerine kurduğu referandum siyasetinde ülkücülere mesajlar veriyor ya durmadan, bakın aklıma ne geldi!

Metin Yüksel olayı!

Evet!

Milli Görüş çizgisinden gelen herkes bilir bu olayı. Ben bile biliyorum, düşünün!

Metin Yüksel, Fatih semtinin militan Akıncılarındandı. Daha önceleri sol görüşlü kişiler tarafından silahla yaralanmıştı. 23 Şubat 1979 yılında, Fatih Camiinde bir Cuma namazı çıkışı sonrası, anlattıklarına göre ülkücüler tarafından öldürüldü.

İnternette araştırın bakın, adına ilahiler yazılmış destanlar okunmuş!

Allah rahmet etsin!

Ama şu da aklıma geliyor.

Daha iki gün öncesine kadar kan davalı oldukları solcuları olsun ülkücüleri olsun çıkıp gözyaşlarıyla yâd etmek ne kadar samimiydi?

Metin Yüksel’i unuttular mı yani?

Kutupları mı değişti?

Tamam olayı kaşımayalım ama biraz da samimi olalım!

Ufaktan bir hatırlatma yaptım sadece!

Ateş düştüğü yeri yakıyor da bunlara işin politikası miras kalıyor.

Olmuyor.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..