Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir Ölüm İlanı ve Çıkarılacak Ders

Bir Ölüm İlanı ve Çıkarılacak Ders
 

"Beyhan Hür (1956-2006)
Sevgili Karıcığım,
İlk tanıştığım günden, SENİ kaybedinceye kadar;
İşe giderken aceleden, işten eve geldiğimde yorgunluktan SENİNLE yeterince ilgilenmediğime,
Sözleştiğimiz saatlere uymayarak SENİ beklettiğim zamana, SEN konuşurken konuyu sonuna kadar dinlemeden sözünü kestiğime,
Doğum ve evlenme yıldönümü kutlamalarının çoğunu 'daha sonra' diyerek, SENİN hazırlıklarını dikkate almadan ertelediğime, SANA zaman zaman ters ters baktığıma,
Kaşlarımı çatarak hiddetlenip SENİ ürperttiğime,
Özel ilgi beklediğin an ve zamanları fark etmediğime, umursamadığıma,
Hamilelik ve rahatsız olduğun dönemlerde yeterli ilgi ve şefkati SENDEN esirgediğime,
Bayramlarda ve özel günlerde SENİN arkadaş ve akrabalarına benden yapmamı beklediğin kadarını yapmadığıma,
Benim iyiliğim, mutluluğum, sağlığım için dikkatin, itinan ve fedakârlıklarına yeterince teşekkür etmediğime,
Aslında SANA içimdeki SEVGİMİ yeterince haykırırcasına hissettirmediğime,
Seni doya doya sevmeyi ertelediğime
PİŞMANIM.
Allah'tan rahmet diliyorum, nur içinde ol!.
Kocan M. Cihangir Hür
(Benim pişmanlıklarımı bu yazıyı okuyanların duymaması için, eşlerin birbirine yeterince ilgi göstermelerini ve benim eşime rahmet dileyip Fatiha okumalarını dilerim.)"


Neden seven sevdiğinden sevgisini esirger ki? Ne olur sanki hayattayken sarılsak sevdiklerimize, esirgemesek onlardan sevgimizi. Çok mu zor bu, çok mu zor seni seviyorum demek.

Sevdiğimizin değerini anlamak için illaki onu kaybetmemiz mi gerekiyor. Söylemediklerimiz, söyleyemediklerimiz içimizde kaldığında daha mı çok mutlu oluruz? Vicdanımız rahatsız olmaz mı? Keşke demezmiyiz, keşke bir daha görseydim, keşke seni seviyorum deseydim demezmiyiz? Neden esirgeriz sevgiyi, anlatmayız sevdiklerimize anlamıyorum. Oysa sevgi öyle büyük bir deniz ki, boğulmalı insan o denizde.

Haydi dostlar, esirgemeyin sevginizi sevdiklerinizden, yarın çok geç olmadan gösterin sevginizi. Peki bu ilandan ders aldık mı? Alalım dostlar alalım, yarın keşke dememek için...

Yukarıda okuduğunuz ilan 2006 yılında Yeni Asır gazetesinde yayımlanmış gerçek bir ilandır. Hıncal Uluç geçtiğimiz günlerde tekrar yayımlamış köşesinde. Beni de çok etkileyen bu ilan oradan alınmıştır.

Sevgiyle kalın.
 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..