Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Bir ölünün yaşam özeti

Hepinizi sevmiştim aslında,

yorgun başımı

toprağa koyana kadar.

Yanlış anladıklarım da oldu,

hissettiklerim de aslını

ispatlayamasam da.

Her fani gibi,

dünyayı dolaşmak istedim,

madden olmadı.

Hayallerde gezindim ben de.

başımı,

toprağa koyana kadar,

umut etmekten hiç vazgeçmedim.

Öyle karşılıksızdı isteklerim,

ben

gerçekten sevgi istedim.

Kiminize sevgim fazla geldi,

kiminize dertlerim.

Kiminiz kıskandınız beni,

gülen gözlerle vah vah dediniz.

görmemezliğe geldim.

kiminiz güçsüz gördünüz,

kiminiz aptal,

tırnaklarımla sevgi için yırtındım

son nefesime kadar.

Nedenini bilemedim bir şeyin.

sevgi de eksem fırtına biçtim.

ben,

toprağa yorgun başımı koyunca anladım ki

dünyaya

kaderimi yaşamak için gelmişim.

 

  

 
Toplam blog
: 82
: 6114
Kayıt tarihi
: 20.05.12
 
 

Hukukçu bir anne.  Hayatta her şeyin kontrol edilemeyeceğini zor da olsa öğrendim.  Hayat, kısa b..