Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '17

 
Kategori
Şiir
 

Bir Ömür Dostça Yaşanır

Bir Ömür Dostça Yaşanır
 

Yorgun Kalemim


Dostum!
Özlemlerim firarda.
Gözlerimde hasret ve hüzün,
Dilimde maziden bir şarkı,
Hayallerim kırık dökük,
Umudumun boynu bükük,
Bir öksüzün omuzlarında vakit,
Yüreğim sana emanet dostum.
Tut ki; ellerimden ömür bitmeden,
Ben dostluğu ölümsüz bilenlerdenim…

Dostum,
Ne zaman o bizim bildiğimiz zaman,
Ne sevgiler filimler de ki gibi.
Eskiden,
Ölümsüz yaşanırdı aşklar,
Nakış, nakış işlenirdi örgülere.
Ulu çınarlara yazılırdı isimler,
Yüreklere kazılırdı gizlice.
Sevdalılar asil ve de yürekliydi,
Kardeşlik saygı ve şefkatli yaşanırdı.
Oysa şimdi;
Çorak gönüllere ekiliyor dostluklar.
Menfaat aşkları sevdalılar doludizgin,
Tarifi imkânsız acılar doğuyor kundaklara,
Günahkâr yaşanan gecelerden…

Beni herkes sıradan bir adam sanır,
Oysa dostlarım, beni nerde görse tanır,
Hasret tanır,
Özlem tanır,
Seven tanır,
Gurbet tanır,
Ölüm tanır,
Hayata gülümseyerek bakmayanlar,
Kendi yüzünden utanır…

Yorgun Kalemim;
Ne zemheri de yaz istedim,
Ne hak etmediğim bir tas su,
Ne de şiir yazmadan gecen bir gece,
Var gücünle sükûnetimle sevdim,
Çığlığım barış ve sevgi oldu,
Uzat ellerini dostça sarıl,
Uyandır uykusundan,
Tut ellerinden dostum de,
Tut ki, bir ömür dostça yaşanır…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..