Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '06

 
Kategori
Çevre Bilinci
 

Bir Öneri

Belgesel çekimi için bütün sahilleri dolaştım. Bu kim bilir kaçıncı dolaşışım.. Her seferinde aynı şeyi düşünüyorum: Bu ülke çok güzel. Ama plajların akşamüstü görüntüleri, sokaklardaki çöpler, her ormanlık alandaki inşaat artıkları… Artık yeter!

Bu konuda kanımca yerel belediyelere çok iş düşüyor. Çöpleri bırakarak plajdan ayrılan bir adama “Neden bunları çöpe atmadınız?” diye sordum. “Sana ne kardeşim, ben mi attım?” dedi.

İşte bence bu noktada belediyelerin oluşturduğu sivil toplum gönüllüleri işin içine girmeli. Emekliler, öğrenciler, ev hanımları günde birkaç saat vakit ayırıp yolları, plajları, piknik alanlarını temizlemeli ve temizletmeli. Belediye çöp toplamıyor demek çok yanlış; başkasından iş beklemek çok ilkel. Kuru kuruya vatan sevgisi olmaz. Hiçbir dini öğreti pisliği onaylamaz.

Haydi belediyeler, haydi herkes iş başına.

 
Toplam blog
: 18
: 5166
Kayıt tarihi
: 11.05.06
 
 

Benim işim, hikayenizi anlatmak...Mesleğimi soranlara ne diyorum? Gazeteci? Muhabir? Yazar? Televi..