Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '19

 
Kategori
Blog
 

Bir Önerim Var...

Son günlerde epeyce dikkatimi çekmeye başladı…

Paylaşılan bloglar, bendenizinkiler de dâhil çok az okunma oranlarında seyrediyor.

Gerçekten de dikkatimi çekti, yazılarımız artık çok az okunuyor. Neredeyse, 20 okunma düzeyine geldiğinde yazıların okunma oranı, göbek atacak bir konuma geliyorum.

Acaba diyorum, insanlarımızda bir “doygunluk” mu belirdi? Ya da ne bileyim, insanlar blog okumaktan mı bıktılar? Acaba biz yazarlar/yazıcılar, istenilen ve beklenen yazıları mı “üretemiyoruz”?

***

Bilmiyorum; ama bu duruma çok üzülüyorum. Sonuç itibariyle, burada makale kaleme alan her kişi, büyük bir emek ve çaba harcıyor. Bilmiyorum, ama ben okunma oranlarını ciddiye alan biriyim. Tabii ki çok az okunmak benim şevkimi kırabilir ama ben bu “sevdadan” vazgeçer miyim, derseniz? HAYIR…

Acaba diyorum: MİLLİYET BLOG platformu mu insanların ilgisini çekmiyor? Mesela, milliyet blog yöneticileri ve editörleri, sitenin görünümünde/artalanında bir değişime gidemezler mi?

Sitenin tasarımını değiştirmek, yazıların yayınlandığı alanı güncellemek, yazı puntosunu değiştirmek, acaba bir değişiklik yaratabilir mi?

***

Değişim iyi bir şeydir.

Ben kendi adıma milliyet blog mecrasını önemseyen biriyim.

Yeri geldiğinde, kendimi, milliyet blog mecrasında “yazarım” diye tanıtmaktayım.

Değişim iyidir; yeni bir başlangıç, yeni bir heyecan…

Bilmiyorum, ben sadece düşüncelerimi zikrettim. Gerisi, pekâlâ değerli milliyet blog platformu editör ve yöneticilerine kalmış bir şey…

Saygılarımla…

 

 
Toplam blog
: 706
: 83
Kayıt tarihi
: 18.05.16
 
 

Ben, Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunuyum. Şuan için öze..