Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '14

 
Kategori
Üniversitelinin Sesi
 

Bir Otobüs Anısı

Bir Otobüs Anısı
 

Ankara’dan İstanbul’a gitmek için otobüse binmeye gidiyordum. her şeyden önce “Ankaray” adı verilen farklılaşma çabasıyla hiçbir şey anlatmayan bildiğiniz metroya bindim. Her yer boş olsa da ayakta durmayı ve ayağımla çalan şarkıya ritim tutmayı seviyordum.

"Aşti" durağında inip turnikeleri, tekerlekli bavulumla geçmem gerekiyordu. Nasıl geçileceğini eski sevgilim öğretmişti ama eski sevgilinin öğrettiği şeyleri yapmaya her zaman karşıydım. kucagıma alarak geçtim kahrolası bir b...ka yaramayan güvenlik kollarını.

otobüse binmeden bir sigara içtim bu sefer canım gözlem yapmak istemedi. her zaman aynıydı: “bi an önce gitsin diye gözünün içine bakan insanlar” ve “seni çok ozleyecegim diyen sarılmayı yapan sevgililer.”

sigarayı yerde söndürüp otobüse bindim. koltuğuma doğru yürüyordum numaralara bakarak. daha sonra arkasında oturacağımı anladığım kadınla bakış suresi olarak uzun ama saniye olarak kısa sayılacak bir zamanla birbirimize baktık. ne içten bir gulumsemeydi o.

hemen arkasında oturuyordum neden gulumsedi diye düşünüyordum. otobüste cesaret bulup merhaba diyemezdim yanlış anlarsa otobüste sorun cıkarabilirdi. molaya kadar bekledim hem konuşmak için hem de çişim için.

mola zamanı geldiğinde öncelik sıramı düşünüyordum. çiş ağır bastı gerçekten de bastırıyordu. hızlı adımlarla gittim ve dışarı çıkıp bir sigara yaktım. amaç sigara yakar gibi durup kadını gozlemlemekti. o kahvesini yudumluyor, sigaradan biraz çekip benim olduğum yere doğru ufluyordu. ” ammaan ne olacaksa olsun”lu bol cesaretli bir cümle kurup yanına gittim.
 -oturabilir miyim?
 -tabi, buyrun.

yine gülümsüyordu. bana bu kadar cesaret vermesi iyi değildi. o gulumsemeye evlenme teklifi bile yapabilirdim. ama evlenmeden önce sormam gereken bir soru vardı:

-neye gülüyorsun bu kadar?
 -eski sevgilime benziyorsun da ondan.

hemen kalktım oradan. bi sigara daha yaktım. eski sevgilisine benzedigimden benimle beraber olan b...ktan bir ilişkiyi yeni bitirmiştim. fazlasıyla kullanilmak dışında bir b...ka yaramıyordu.

 başka bos bir koltukta “her şey sermaye için sevgilim” dinlerken buldum kendimi.

 
Toplam blog
: 7
: 1301
Kayıt tarihi
: 17.08.13
 
 

Kocaeli Üniversitesi - Gazetecilik Facebook:https://www.facebook.com/arturodanban Twitter: https:..