Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '12

 
Kategori
Kitap
 

Bir Öykü Kadar Kısa, Bir Roman Kadar Derin Hayatlar

Bir Öykü Kadar Kısa, Bir Roman Kadar Derin Hayatlar
 

Ruhumuzun derinliği veya yüksekliği  yoktur ama duygularımız hep ruhumuza sıfırdır. Doğal olarak bazen sert dalgalara maruz kalırız bazen de çarşaf gibidir iç dünyamız.   Anlık heyecanlar yaşarız; bazen diplerde bazen de canımız burnumuzda dediğimiz noktalarda seyrederiz. 

Bugün sizlerle içinde bulunduğum ruh halini paylaşmak istiyorum. Ruhum;  mutluluğun zirvesine tırmanmış durumda çünkü bir hayalim vardı ve gerçeğe dönüştü. Artık benim de bir kitabım var. Adı “Bir Öykü Kadar Kısa, Bir Roman Kadar Derin Hayatlar”. 
 
İnsanın hayaline dokunabilmesi ve elinde tutabilmesi, onu koklayabilmesi tarifsiz bir mutluluk. Kitap kokusu en sevdiğim kokulardan biridir.
 
Kitabımın içerisinde otuz iki tane öyküm mevcut. İçlerinden bir kısmı yaşanmış hayat hikayeleri  bazıları da tamamen düş dünyamın eseri. 
 
Kitabımın ismini hangi duygu ile yazdığımı merak edenler için açıklayayım. “Kısacık bir ömre büyük anlar sığdırıyoruz ve bu anlar;öyle derin izler bırakıyor ki ruhumuzda; uzun yıllar etkisi altında kalıyoruz. Öyküme konu olan karakterlerim de işte böyle anlar yaşıyorlar.” 
 
Kısacık anlar büyük zamanlara gebedir. Bazen o anlar hiç geçmesin deriz. Bazen de çabucuk geçmesini arzu ederiz. 
 
Kitabım şu anda aşağıdaki link adresini verdiğim siteden satışa sunulmuş durumda. Kısa bir süre olmasına rağmen kitabım "En Çok Satanlar" listesinin başında görünüyor. Bu da benim için gurur verici bir olay.  
 
Kitabımı internet üzerinden sipariş etmek isteyen arkadaşlar  olur ise kısa bir bilgi arz etmek istiyorum:  “Kredi kartı bilgilerini vermeden kapıda teslim seçeneği de var”. 
 
Kısa bir süre içerisinde de  Türkiye genelinde kitapçılardaki yerini bulacak. 
 
Bu benim ilk kitabım. Edebiyatın hep okuyan tarafındaydım ve daha sonra yazan tarafında oldum. Sizlerden kitabım için bana şans dilemenizi istiyorum. 
 
İnşallah okuyucusu çok olur. Edebiyat Dünyasına hayırlı olsun. 
 
Milliyet Blog benim için çok özeldir ve burada yazma fırsatı bulduğum için şanslı hissediyorum kendimi. Yönetim ekibinde görev alan herkese şükranlarımı iletiyorum.  
 
Ayrıca üye olduğum günden beri beni destekleyen ve kalemime güvenen bütün dostlarıma ayrı ayrı teşekkür ederim. Beni hiç yalnız bırakmadılar.
 
Kitap çıkarma hayali olan herkese darısı başınıza demek istiyorum. 
 
Sevgilerimle. 
 
KİTABIMIN SATIŞIN YAPILDIĞI İNTERNET ADRESİ: 
 
(http://puslukitapdagitim.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&p) 
 
Aysel AKSÜMER 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 334
: 482
Kayıt tarihi
: 22.03.10
 
 

Halkla İlişkiler bölümü mezunuyum. Iki çocuk annesiyim. "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar D..