Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '11

 
Kategori
Güncel
 

Bir papazın anılarında soykırım gerçeği

Şu günlerde asil milletimize yöneltilen soykırım iftiralarına karşı hemen hemen her platformda mücadele edilmektedir.

Aklıma 4-5 yıl önce okuduğum bir kitap aklıma geldi. Kitap koli içinde olduğu için adını ve yazarının ismini yazamıyorum. Ancak bir papazın hatıraları olduğunu biliyorum. 15. asırda Portekiz ve İspanya krallıkları tarafından finanse edilen silahlı korsan gemileri Güney Amerika'ya soygun,sömürü amaçla gidiyorlar, bu gemilerle korsanların dinsel gereksinmeleri ve işgal edilen yerlerdeki insanları hristiyan yapmak amacıyla bir papaz da görevlendiriliyor. İşte bu papaz Portekiz ve İspanyol silahlı korsanlarının yaptıkları katliamları yer, zaman ve katledilen kişi sayılarını detaylı bir şekilde yazıyor. Oralardaki yerli halk çoluk,çocuk,yaşlı,hasta ayrımı yapılmadan topluca katlediliyor, akıl almaz işkencelerden geçiriliyor, toprakları ve değerli altın v.s. gibi mallarına el koyuyorlar, el koydukları altınları sandık sandık krallarına göderiyorlar, işgal ettikleri topraklarda krallıkları adına egemenlik kuruyorlar. Kitapta anlatıldığına göre katledilen insan sayısı 400.000 civarında. O yıllara göre katledilen bu nüfus oldukça fazla. Bugün soykırım iddialarında bulunanlar hem de kendi insanı tarafından kaleme alınan insanlık dışı katliamları görmezden geliyorlar. İşte gerçek soykırım onların yaptıkları bu katliamlardır. Bu olay batı medeniyeti için sadece bir örnektir. Tarihlerinde insan katliamı, insan ve doğa sömürüsüyle zenginleşmiş bir batı medeniyetiyle karşı karşıyayız.

Halkımızı sahte medeniyetler ittifakı söylemleriyle yanıltan siyasetçilere de bu son durum bir ders olur mu, bilemiyorum.

Anılarını yazan papaz, yazdıklarını yayınlamıyor, saklıyor, tam hatırlamıyorum bu kitap yüzyıllar sonra yayınlanıyor. Böylece ınsanlık tarihine çok önemli belge bırakarak ışık tutuyor.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..