Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Bir parçam kayıp

Bir parçam kayıp
 

Bir parçam kayıp


Kayboldu bir parçam

Gören oldu mu dersiniz?

Dostça uzanan elim,

Sevgiyle bakan gözlerim,

Işıklı yanım benden habersiz

Gitmiş mi uzaklara?

 

Kararlıydı biliyordum.

 “Kal” desem dinlemezdi,

Hatta ona “Kal” yerine “Git” dedim.

Bense yüreğimde acı,

Gözlerimde hüzün

Kafamdaki sorularla

Gözüm yollarda

Gelmeyeceğini bile bile

Bekledim de bekledim.

 

Kapının her çalınışı,

Bir başka heyecanlandırdı beni.

Sevinçle koştum

Çünkü

Kaybolmayan umut vardı içimde

Dönmeyeceğini bilsem de

Gözüm yollarda

Umarsızca onu bekledim.

 

 

 

HARİKA UFUK

ADANA

27.01.2015

SAAT: 12.26

 

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..