Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

01 Aralık '07

 
Kategori
Haber
 

Bir pilotun hikayesi

Bir pilotun hikayesi
 

Atlas Jet Havayollari'nn ikinci pilotu Tahir Aksoy'u tanirim. Hava Harp Okulu'nda benden iki sinif onceydi. Sonra Hava Harp Akademisi'nde beraber olduk. Bu sefer bir sinif ondeydi. Hava Harp Akademisi'nden kurmay yuzbasi olarak mezun oldugumda birlikte calistik. Hava Harp Okulu'nda birlikte ogrenci boluk komutanligi yaptik.

Sonra yollarimiz ayrildi.

Ben 1994 yilinda emekliligimi istedigimde; Tahir Aksoy Kurmay Albaydi.

Hava Harp Okulu Ogrenci Alay Komutani oldugunu duydum.

Cok kiskanmistim.

***

1999 yili Agustosunda Tuggeneral oldugunu duydum.

2003 yilinda da emekli olmus.

30 kusur yillik askerlik seruvenini 2003'de noktalamis ama; havaciligi birakamamis...

***

Daha iki-uc gun oncesi iki Kaptan Pilot devre arkadaslarindan email almistim.

"Tanidiklara selamlarimi soyleyin..." demisim.

Soylediler mi bilmem?

Selam sana Tahir agabey!...


***


FOTO:
Kaza Yeri, CNN Turk



 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..