Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '09

 
Kategori
Güncel
 

Bir polis dipçikle çocuk dövmüş; sonra?

Yeter ama! İnanın bana bu konuda canım çok sıkkın. Önceki gün o güzelim 23 Nisan günü Hakkari'de kendini bilmezler gösteri yapmış, yine cesaret edip yapamadıklarını çocuklara yaptırıp polisi taşlatmış bu sırada sabrı tamamen tükenen polislerden biri de kendine hakim olamayıp gösteride polise taş atan sözde çocuklardan birini dövmüş. Sözde çocuk diyorum çünkü inanmıyorum o yaştaki birinin hele hele o hareketi yapan birinin çocuk olacağını. Siz olsanız ne yapardınız? Ben olsam; çok net söylüyorum daha fazlasını yapabilirdim. Belki beni insafsız, acımasız bulabilirsiniz ama; dayanamıyorum artık. Hepsinin de ötesinde bir de utanmadan çıkıp açıklama yapıyorlar; "Polis çocuk dövdü" diye. Kabullenemiyorum ben bu durumu. Ne yapsaydı yani? Kendine taş atanlara gül mü verseydi? Onlara taş attıran asıl elleri bulan polisin elinden yetkileri alınıyor, mahkemeye çıkarılıyor, polis mahkeme kapısına varmadan onlar çoktan salıverilmiş oluyor. Adana' da Valilik açıklama yapıyor "Taş atan çocukların ailelerinin yeşil kartları ellerinden alınacak" diye ama Valilik hakkında soruşturma açılıyor. Soruyorum size sizin silah arkadaşınız, mesai arkadaşınız gözlerinizin önünde şehit edilse, küçücük bebeleri öksüz bırakılsa sizler ne kadar dayanabilirsiniz hiç bir şey yapmadan. Soruyorum size ve zoruma gidiyor bu haksız tutum...
 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..