Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir resim çiz benim için

Küçük yağmur damlaları çiz bugün resmine
Benim için..
Birde yağmurdan ıslanmış bir yol
Tek başına bir adam olsun içinde
Tıpkı benim gibi..
Islanmış olsun elbiseleri..
Hüzünlü olsun yüzü...
Gözleri ağlamaklı
Dudakları büzüşmüş olsun...
Sonra
Birde kendini çiz resmin içine..
Arkamdan bana doğru koşan
Bu yoldan dönmem için...
Senin karakterinde de
Işıldayan gözler olsun mutluluktan..
Ve dudakların kulaklarına varacak kadar açık olsun
Gülümsemiyorsun
Gülüyorsun en içten şekilde resminde..
Ve son olarak ellerimi çiz..
Ellerimde ise sana yazdığım şiirler olsun..
Yağmurda ıslanmış
Fakat hala SEN diye bağıran şiirler...

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..