Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '15

 
Kategori
İnançlar
 

Bir robot yaptım

Evet, ben bir robot yaptım. Hem de çok gelişmiş bir robot. Japonların yaptıklarından bile daha iyi. Dünyadaki en akıllı robot.

Yürüyor, konuşuyor, kendi enerjisini kendi üretiyor. Bunların dışında düşünme ve öğrenme özellikleri de var. Nerede ise bir insan gibi.

Bu robot kendisini benim ürettiğimi bildiği için bana çok saygı duyuyor. Her gün defalarca "Teşekkür ederim Hasan ab"i diyor. Bana abi diye hitap eder. Beni her gördüğü zaman eğiliyor. Konuşmalarında beni dilinden düşürmüyor.

Kendince beni sürekli savunuyor. Geçen gün benim hakkımda kötü konuşan bir robotu parçalamış. Bunu yaptığı için ona çok kızdım.

Benim ondan istediğim beni övüp göklere çıkarması veya benim haklarımı koruması değil. Ben onu bunun için üretmedim. Ama o kendi kendine bunların benim hoşuma gideceğini düşünüyor.

Öncelikle ben megaloman bir insan değilim ve kendi haklarımı kendim savunmayı da çok iyi bilirim.

Benim ondan istediğim, iyi, temiz ahlaklı, yardımsever, çalışkan bir robot olması. Kendi daha akıllı olduğu için diğer robotlara kibirlenmemesi ve onlara iyi davranması.

Ona bunları direk olarak kendim söylemek istemiyorum. Kendi aklını kullanarak bunları anlamasını istiyorum. Eğer bunları kendi anlarsa, bu demektir ki ben de gerçekten akıllı bir robot üretmeyi başarabilmişim.

Bu beni çok mutlu eder ve benim için en büyük övünç kaynağı bu olur.

 
Toplam blog
: 29
: 211
Kayıt tarihi
: 15.11.14
 
 

Mühendislik eğitimi aldım. Felsefe konusuna ilgim var.  ..