Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '11

 
Kategori
Öykü
 

Bir Ruh iki Beden üç Aşk (Birinci Bölüm)

Bir Ruh iki Beden üç Aşk (Birinci Bölüm)
 

O sabah bedenimin beni terk ettiğini fark ettim. Yıllarca üzerimde emanet bir elbise gibi taşıdığım bedenim sonunda benden usanmış olacak çekip gitmişti. Bir anda kendimi çırılçıplak hissettim. Bedensiz bir ruh ne işe yarardı ki? Bir an önce ne yapıp etmeli bedenimi bulmalıydım.

Üstüne üstlük biraz sonra hane halkı uyanacak hadi kahvaltıya diye beni çağıracaktı. O zaman ben ne yapacaktım nasıl davranacaktım? Vakit kaybetmeden evden çıkıp bedenimi aramaya başlamalıydım, ama bedenimin nereye gittiği konusunda en ufak bir fikrim yoktu. Buna rağmen üzerimdeki yorgandan kurtulup dışarı çıkmak için bir hamle yaptım. Tam o sırada kapı çalındı. Annem kahvaltının hazır olduğunu söyledi. Ben ses etmeyince de kapıyı açtı ve içeri baktı.

“ Hay Allah sabah erkenden çıkıp gitmiş” dedi. “Bu çocuğa kaç sefer söyledim kahvaltı etmeden evden çıkma diye, ama dinleyen kim çıkıp gitmiş işte”

O sırada kız kardeşim

“ Aman anne” dedi “ Çocuk değil ya bu koskoca adam”

Annem kapıyı kapatırken sinirli sinirli söylenmeye başladı.

Ben de fırsattan istifade dışarıya çıktım. Merdivenlerden geçerken Hüsnü Amcayla karşılaştım. Adamcağız bana öyle bir bakış fırlattı ki, bir an için beni fark ettiğini zannettim. Ama korkularım yersiz çıktı. Meğerse zavallı adam biraz soluklanmak için merdivenlerde durmuştu, yorgunluktan gözleri benim bulunduğum yere takılıp kalmıştı. Bende beni farkettiğini sanıp endişelenmiştim. Neyse dışarıya çıktım.

Bir görünüp bir kaybolan kararsız sonbahar güneşinin altında şehrin ana caddelerinden birine geldim. Caddede kalabalık bir insan topluluğu sağlı sollu dizilmiş geçit resmini izliyordu. Bu gün şehrin kurtuluş günüydü. Bu kalabalığın içinde bedenimi aramak samanlıkta iğne aramak gibi bir şeydi.

Bir an için geri dönüp bedenimi daha sakin bir yerde aramayı düşündüm. Bununla birlikte içten gelen bir hisle kalabalığa doğru yaklaştım ve geçen mehteran takımını izlemeye başladım.

“Ceddin deden neslin baban”

İşte tam o sırada mehteranın arkasından geleni fark ettim. Bu oydu. Bedenimdi. Ama lanet olsun neler yapıyordu bu böyle?

 
Toplam blog
: 261
: 335
Kayıt tarihi
: 30.08.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme fakültesi mezunuyum. Çeşitli kuruluşlarda muhasebe ve dış ticaret or..