Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir rüya gördüm

Bir rüya gördüm
 

Bir kadın; üşüyen elleriyle yıldızlara bakar yürğindeki özleminle.
Bir adam; titrek alevlerle gözlerini düşürür kulaklarındaki ezgilerle...
Kadın, şarkılara ağlar adam gizlice akar, aktıkça yüreği kanar kadının.
Ve adam kadının kulağına fısıldar;yüreğinin desenlerinde, her gün ağırmasında sen; çimde umutları çoğaltan, en içli şarkılarda bile yüreyiğinin çığlıklarını içime dolduransın. Sen ruhunda ışığın tüm renklerini taşıyan, en karlı dağların
gizemli halisin. Seni görmeyince, seni işitmeyince, fireri düşüncelerimin gel gitli yollarında, tırnaklarımla yoluyorum sensiz geçmiş günlerimi.Sözcüklerimin deli mermerilerini, çılgınca akan nehirlere boşaltıyorum. Kadın; biraz mahcup, smzlerin şaşkınlığı ve sarhoşluğunda .Bakışlarıyla konuşmaya başlar.

Kilitli kalmışım gözlerine yıllarca yar...
Özlemini yüreğinde taşıyan aşığım. Beni sevginle onar.
Çimdikle zamanı, açmamış papatyaların tomurcuğundan çıkar beni.
Yaşanası ilkbaharda nereye dönsem yüzümü sen varsın.Ruhundaki sevgi şelaleleri aktıkça beni yüreğinle sar.
İşte o an bir cemre düştü, gök ışıdı ve ben ter içinde uyandım
Yüreğim yandı, bdenimi ateş sardı. Çiçeğe duransevdam, artık baharmı oldu....
 
Toplam blog
: 43
: 589
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

Bu dünyada kimine eş, kimine kardeş, kimine evlat oldum. Evlatlar doğurdum. Sevdim, sevilmedim. S..