Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir rüzgar karıştırır ki insanı..allak bulak eder imanı...

Bir rüzgar karıştırır ki insanı..allak bulak eder imanı...
 

benden


Yaşamı tutamadım seninle

Seni tutamadım ki elimle.

Kim geldi gönlüme misafir

Uçan, kaçan bir kelebek misali

Tutamadım zamanı seninle

Elim boş, bomboş ise gözyaşımla

Aşk nedir ki bir yudum zehir.

bu şehir sensiz içimi kemirir

Yokluğunsa gözyaşımlarımla nehir.

Nasıl nefes alırım sensiz.

Aldığım her nefes boğazımda düğüm

hayal buluşmalarımız sanki bir düğün

Gel benimle bereketim,

Toprağım, yasemin kokum.

Sen sevil benimle,

dans et, evril gönlümle

Karış, karış kalbim

Bir birine karış ve sevil kalbim..

bilmezsin beklemek ne zehirdir,

Sen doğanın en güzel

hem de en zehir çiçeğisin

sevmek nedir bilir misin?

ben kimim, sen kiminsin

aslında hayatımda içtiğim

en güzel zehirimsin..

 
Toplam blog
: 42
: 541
Kayıt tarihi
: 30.03.09
 
 

Hayata dair 'söz'lerim var... Türkiye' nin çeşitli illerinde yaşadım. Mühendislik eğitimimi İzmir' d..