Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir şafak vakti seslenişi

Bir şafak vakti seslenişi
 

Savrukça uçuşuyor gözlerimde geçmişim, geride bırakıp çizgi çektiklerim, veda ettiklerim... Bir yankı, bir kreşendo çınlıyor kulaklarımda, ruhum hem coşkulanıyor, hem hüzün doluyor, bu yankıyla...

Kirpiklerime dokunsun istiyorum sıcak elin hevesi, hayalimde, karanlık, izbe bir yolun başlangıcı belirirken , çıksın karşıma ışığın mucizesi , diliyorum ve bekliyorum; apansız, vazgeçmekten uzak...

Ud seslerinin içinde, dalmak istiyorum gönlümün kıyılarına, diplerle buluşup , yüzleşmek istiyorum girdabımla...

Bir tanıdık sese yönelmek, o sesi duymak istiyorum, ne duymak istediğimden habersiz, aniden gelen, şaşırtan bir ses...

Yar kokan nergisler topluyorum bahçelerden, yardan uzak, yardan ırak kentlerin tepelerinden... Bir şafak vakti daha ağarıyor uzaklardan , izliyorum inançla , içime dolan huzurun keyfini çıkarıyorum tepenin en yüksek noktasında...

Ayaz mı varmış ?

Kime ne!... Ben hiç üşümüyorum. Güneş yavaş yavaş beliriyor, rengi, yokluk sızılarımı ısıtıyor, ayazın sertliği de var amma ; dokunamıyor bile tenime... Şöyle; hicazdan bir makam da var dilimin ucunda , fısıldıyorum gelen Umuda ve Sabaha...

Gözlerim uykuya mı hasret kalmış ?

Yorgun mu düşmüş, sabahı beklerken ?

Ne önemi var gözbebeğim... Kim !..bölük pörçük olmuş ki uykusuzluktan...bir yastık , bir yorgana ulaşmak değil midir ki merhemin...

Islandı mı yoksa , dünyaya bakmanı sağlayan , zaman zaman yoran, zaman zaman acıtan , zaman zaman ıslatan yuvan...

Bırak !.. Islatsın bu şafak vakti , yuvanı... Sonu ölüm değil ya !...olsa olsa sel alır , kırmızılaşır renklerin...beyazın kızıllaşır , ıslaklığın akabinde...

Sen kulak ver fısıldayan seslere , doğan güneşin umuduna...

Bugün ; yeni bir gün...
Ne gidenler gelecek , ne gelenleri durduracak zaman...
Bugün ; şafak günü...
Geleceği aydınlatan , uğurböceklerinin yol verdiği gün...
Bugün ; umuda yönelişin, geç kalmış olma telaşının günü...
Bugün ; ŞAFAK VAKTİNİN, geride bırakıp , silip süpürdüğü karanlıkların , bitişini ispatlarcasına , doğuşunun günü...

ŞAFAK VAKTİNİN , UMUT VEREN SESLENİŞİNİN GÜNÜ...

 
Toplam blog
: 73
: 717
Kayıt tarihi
: 17.10.07
 
 

1979 D.bakır doğumluyum. AÖF bankacılık bölümü okumaktayım. Yazmayı çok seviyorum, hayata bağlayıcıl..