Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Bir Şair İki Şiir

                                                               Bir Şair İki Şiir
 
Şiir Dostlarına, Yakup Sağlam Bey ile  Şiir Dernek ve Platformlarına, Bu Pazar günü Beni
 
Şair Konuk seçtikleri için, çok çok teşekkürler...
 
"BİZİM KUŞAK ŞİİR DOSTLARI"NDA BU HAFTAKİ
ŞAİR KONUĞUMUZ ETEM SEVİK.."
 
Hazırlayan: Yakup SAĞLAM 
 
     1977 İstanbul doğumlu olan Sevik, 44 yaşında ve 'Rakipsiz Gazetesi' Sorumlu Yazı İşleri Müdürü olan Şairimiz bir koltukta üç karpuz misali "Milliyet Günce Yazarıyım ve haber, gazete köşe yazılarım, şiirlerimi ve sözlerimi yazıyorum"diyen şairimiz  "Işıltılı Şiir kitabımın yanında çeşitli dergiler ve şiir sitelerinde  yayınlanmış şiirlerim bulunuyor. Bu şiirlerim de bir araya toplansa en 5-6 şiir kitabı daha çıkarırdım. Yayına veriyorum. Bu yüzden şiir kitabı hâline getirmeyi düşünmedim" diyen şair-yazar kardeşimizi BİZİM KUŞAK şiir dostları'nda gelin birlite tanıyalım:
 
    Etem Sevik, Edebiyat, İnsan ve Toplum, Kişisel Gelişim kategorilerinde eserler yazmış bir yazardır.
 
Başlıca kitapları alfabetik sırayla; Sevgiyle Gelen Kişisel Gelişim Yaşadıkça Öğreneceksin Öykü İnan Yaparsın Deneme, Ben ve Hayatım Anı, Işıltılı Gece Şiir Günden Güne Günlük olarak 6 kitap sayılabilir. Şu an yazdığım ve 7. kitabım İnsanlık İçin Hikaye türündedir.
 
Etem Sevik kitapları;
Cinius Yayınları aracılığıyla kitapseverlerle buluşmuştur.
Etem Sevik tarafından yazılan son kitap "Sevgiyle Gelen", Cinius Yayınları tarafından okurların beğenisine sunulmuştur.
 
Şiir (1)
 
GÜZELLİĞİN HAYRANIYIM
 
Ben, ruhu aşk dolu bir insanım.
Adım: Doğruluktur, dürüstlüktür benim!
Aklım da, fikrim de, güzellikler ebediyete kadar yaşar. 
Düşüncem, duygum, erdemim: İnceliktir, zerafettir, güzelliktir benim.
 
Şu evrende çirkin diye hiçbir şey yok! 
Yaratılan her bir şey, özünde çok güzel.
İç dünyamda sevgimle yaşatırım bütün güzellikleri.
İnsan bedenimde yaşar güzellikler, insan kalbimde iyilikle atar.
 
Sahi güzellik neydi, büyük Allah'ım!
Her varlığın kendine has güzelliği.
Gönlü yüce adem kişi: Yüzü, davranışı, ruhu güzel kişi.
İyi bir çift gözün baktığı canlı, cansız her bir şeyde gördüğü şeydi.
 
Ruhum, aydınlık çiçek bahçesidir benim.
kendim için varım, başkaları için parlak çiçek açarım.
İç dünyamı zengin kılar, dış dünyamı güzelleştirmek için çalışırım.
Çok seviyorum ben, içinde yaşadığım güzel alemi.
 
Şiir (2)
 
BAHARDA TABİAT SEVGİSİ
 
Bahar geldi, güneşler çiçek açtı, tabiat dirildi!
İnsan kalbim keyifle gururlanıyor.
Tabiatın güvenli kollarında ve merhametli kucağında, 
bütün bu kuşlar, ne de güzel şeyler böyle! 
şen şarkılarını söylüyorlar.
Ve de tabiat ananın emaneti her renkten kanatları ile,
Sonsuz güzellikteki maviliklere süzülüyorlar.
 
Ya Rab! 
İnsan, tabiatın temiz ve kudretli yüzüne nasılda aşık oluyor böyle?
Tabiat ana, bütün mevcudiyeti ve müthiş ihtişamı ile,
Kışın soğuk perdesini kaldırıyor kurumuş topraktan.
Bahar gelişini sevinçle, neşeyle kutluyor.
 
Ilık bahar mevsiminin gelişi ile kalbim çok mutlu, çok mesut.
Yarabbim! Sana bin şükür ediyorum, minnettarım, teşekkür ediyorum.
Yeşilin bütün güzellikleri gelip, gözlerimin önüne seriliyor.
İçimdeki bütün hislerim, çağlayanlar olup, taşıyor.
Gökyüzünün aydınlığına doğru akıyor, özgürlükle buluşuyor.
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..