Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir sanatçı ve fan' ları..!

Bir sanatçı ve fan' ları..!
 

Cem Yılmaz bir gösterisinde bir seyirciye:

"
- ... siz söyleyin ben anlarım. Bazısı ben de DJ beyni olduğunu zannediyor. Siz anlatın ben anlarım ...

..
"
nevinde birşeyler söylemişti. Açıkcası bu espiriye insanları küçük görüyor diye biraz bozulmuştum. Ancak birkaç gün önce radyo kanalları arasında dolaşırken kulağıma takılan kutlu bir şahsiyet için bu espiri tam biçilmiş kaftan. Zannederim Sevgili Cem Yılmaz da bu tür DJ' leri kastediyordur. Arkadaş aynen şöyle konuşuyor:

"

.... sanatçı verdiği konserle fan' larını kendinden geçirdi.

"

İşten çıkmışım, yorgunluktan zaten tel tel dökülüyorum. Bunu duyunca sinir katsayım tavan yapıyor. Kendime hakim olamıyor:

-O fan' lar sesin kafanda paralansın..!

diyorum. Fan nedir be kardeşim, benim bildiğim fan, bir sistemde hava akımı sağlayan kanatlı bir cihazın adıdır. Bu sanatçı kardeşim ne yaparak bu cansız maddeleri sevindirmiş olabilir. Ama arkadaşın söylemek istediği bu değil, o aslında Türkçe karşılığı "hayran, seven kişi" olan İngilize fan kelimesini doğrudan söylüyor. Yani kastedilen sanatçının hayranları. Ne diyeyim Cem Yılmaz bu arkadaşa az bile söylemiş.

Hoşcakalın..!

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..