Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir Saniye

Yeni anladım hayattaki varlığımı,

Seni düşünmediğim bir saniyede.

Meğer gözlerim açık, bilincim yerindeymiş..

Günler geçip gitmiş, geç kalmışım,

Son buluyormuş hayatta ki varlığım...

Yeni anladım güneşin doğduğunu,

Senden uyandığım bir saniyede.

Meğer akreple yelkovanın aşkı devam etmekteymiş..

Günbatımları yiterken sana aldanmışım,

Anlıyorum artık gecenin fırsat kolladığını...

Yeni, farkettim etrafımda ki kalabalığı,

Hayalinden ayrı geçirdiğim bir saniyede .

Oysa dünyada milyarlarca insan varmış..

Ben gözlerinde esir...Onları unutmuşum,

Kaybetmişim kalan son dostlarımı...

Yeni anladım Sen de mülteci olduğumu,

Kahve gözlerinde ki bir saniyemde.

Meğer orası bana yasak bölgeymiş..

Ben bir gülüşüne kanmışım,

Unutmuşum içinde bana yer olmadığını...

Yeni öğrendim sensiz yaşanabileceğini,

Yokluğunla geçirdiğim bir saniyede.

Meğer olmasan da atıyormuş kalbim..

Halbuki sensiz ölürüm sanmıştım,

Silmişim aklımdan sensiz yaşayabileceğimi...

Şimdi anlıyorum içimde birşeylerin eksildiğini,

Gönlümü sorguya çektiğim bir saniyede.

Meğer kalbim içi boş atıyormuş..

Çok kızmış ama söyleyememiş

İçten içe isyan etmiş yeni öğrendiklerime...

Artık anladım; ne senle ne de sensiz,

Meğer Araf yurdum olmuş bunca yıldır.

Mecnun misali karşılığı yokmuş sevdamın..

Resmine bakarak döktüğüm katreler arkadaşım,

Gönül sokaklarımda başıboş mısralarım yoldaşımmış...

Dedim ya:

Yeni anladım... Affet beni....

 

-Mecnun-                  10.03.11                    02.00

 
Toplam blog
: 6
: 438
Kayıt tarihi
: 31.08.12
 
 

Ben Ankara'da bir öğrenciyim. Burada şiirlerin hepsi canımdan çok sevdiğim ve kaç yıldır hasret k..