Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir sarılış, bir gülümseyiş, bir dokunuş

Bir sarılış, bir gülümseyiş, bir dokunuş
 

Dün çok sevdiğim ve İstanbul'da bulunan arkadaşıma bir jest yapmak düşüncesi ile tatlı bir telaş içindeydim. Ne yapabilirim, yapabilirim derken, en güzelinin bir demet çiçek göndermek olabileceğini düşündüm.

İstanbul'da bir çiçekçi ile telefon irtibatı kurdum, istediğim demeti izah ederek, istediğim adrese gönderilmesini rica ettim.

Asıl sorun burada başladı ve bir çiçek siparişi verirken bu kadar çaresiz kalabileceğim aklıma gelmeden, talebimi ilettikten sonra, sanırım 7-8 telefon görüşmesi yapmak zorunda kaldım. Tek istediğim ise sade ve özel bir demet nergiz olması. Kendisinde olmadığını, mevsiminin de geçmiş olduğunu hatırlatınca, neler olabileceğini sordum ve bu defa Frezya olarak değiştirdim.

Rengini söylemeyi unutmuştum ve hemen tekrar arayarak istediğim rengi söyledim. Nereden söyledim, başladı sorular ard arda bir kabus gibi gelmeye;

kime göndereceksiniz?
ne amaçla gönderiyorsunuz?
Frezya'mı? emin misiniz?
karanfil daha güzel olmaz mı?
hangi rengi istersiniz?
kırmızı renkten güzel bir buket yapalım mı?

Bu arada ben de soruyorum hangi çiçek, hangi renk ne anlama geliyor şeklinde, ne sorarsın kardeşim, ver siparişini al çiçeğini, neden uzatıyorsun ki konuyu.

Sonuç mu? Frezya ve her renkten bir demet olacak şekilde sipariş verdim. Tek ricamın ise sade ve güzel bir demet olması.

Renk renk çiçekler ve renk renk anlamlar. Doğrusunu söylemek gerekirse şu ana kadar renk tercihim olmamıştı, çiçek olması benim için çok şey ifade ediyordu. O an hissettiğim ve beğendiğim bir çiçek.

Hani çiçek gibisin derler ya. Siz siz olun çiçek gibisin diye bir iltifat ile karşılaşırsanız hangi renk ve hangi çiçeğe benzetildiğinizi sorun. Düşünüyorum da çiçek gönderirken daha mı dikkatli olmalıyız acaba, kaş yapalım derken göz çıkartmamak için.

Şaka tabi son satırlar, bırakın çiçeklerimiz yine çiçek olarak kalsınlar, hangi renk ve türde olurlarsa olsunlar, dikenleri de olsa her çiçek; saflıktır, sevgidir, sevinçtir, dostluktur, hatırlanmaktır, zerafettir, saygıdır, masumiyettir, içtenliktir ve aşktır.

Sıcak ve içten bir sarılış (duygularına), bir gülümseyiş(gözlerine), bir dokunuştur (kalbe).

Foto:www.fiftyflowers.com

 
Toplam blog
: 110
: 811
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

Hayatta iki şey vardır; masallar ve sonuçlar. (Erol Aslan)      ..