Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '08

 
Kategori
Deneme
 

Bir şarkı...

Bir şarkı...
 

Alıntı


Yine o şarkıyı dinliyorum. Notalardan akan hayatım, sessizliğin içinde akan… Ruhum… Piyanoyu çalan parmaklar değil, kader... Bu şarkıyı ne zaman dinlesem; ne kadar uzak olsam da yıllara, içim başka oluyor. Her şey yeniden... Acıtmıyor sevdan beni, acıtamaz bir daha asla. Perdenin arasından gülümsüyor güneş…Bilirsin nereye otursam güneş değer gözlerime… Bu sefer yerimi değiştirmeyeceğim. Evet… Güneş, bekliyorum dokun kaderime, korkmuyorum!Cesaret diye yazmıyor kalemim, doyum tokum cesaretim ben bu sıralar… Malkoçoğlu gibi ortalardayım. Bunu ispatlamadım mı sence?

Bir hüzün akıyor gecenin içine doğruluyor kelimelerim... Sus diyorum. Susuyor…

Yollardayım, durdurmasın kimse, engel olmasın!…Ellerim ceplerimde çilemi doldurmanın sevinci ile dirilir ümitlerim, hayatımın şehrinde… Buz kesiyor tenim yalnızlığa, karalar bağlıyor… Geceler fısıldıyor kıraç yalnızlıkları kulağıma… Can veriyor canıma umudun dehlizleri… Kırılmanın sesini duyuyorum uzaktan…
Artık çok geç…

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..