Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '20

 
Kategori
Deneme
 

Bir şarkının içinden

Kendim için söylüyorum, siz ne sandınız?!

İşte sahnedeyim. Bütün şarkılar içimde, birazdan müzik müzik döküleceğim kendimden. Konser bittiğinde benden bir şey kalmayacak. Tamamen sıfırlanacağım. Sonra mı? Yeni şarkılarımla dolup taşacağım yepyeni sahnelerde, yine kendim için; hah hah haaa!...

Şarkılarım boyunca içimde yüzüyorum.

Sizde nasıl duruyorum beste beste? Yerimde duramıyorum değil mi, oradan oraya atıyorum beni; beni yine ben tutuyorum ritim ritim. Hem gitarım, hem ses; hem deliyim, hem akıllı söz söz; hem akanım, hem duran. Duygu duygu, dalgalanan ruhumun yaramazlıkları tenimde.

Kapatın ışıkları, iç ışıklarım aydınlatır sahneyi!

Kim bu? Bir ses.

Yırta yırta geldim bütün duygularımı, işte karşınızdayım. İşte bu tüm dalgalanmalarım şarkılarımda, girin içine, içinize, sizler de yuvarlanın, düşün iç denizlerinize!...

Boğulmak? Ben boğulup da çıktım karşınıza!

Müzik susarsa, susarım ben. Yemek verirlerse, yerim, su verirlerse içerim; bu sahne dışında yokum ben, şarkılarımsız hiçim! Dokunmayın bana! Benden uzak durun, sadece şarkılarıma sarılın, onları sevin, beni değil!

Bir şarkının içinden geldim ben ve yine oraya döneceğim!

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..