Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

14 Nisan '09

 
Kategori
Anılar
 

Bir Şarkısın Sen ''Anılara Mektuplar''

Bir Şarkısın Sen ''Anılara Mektuplar''
 

Bir Şarkısın Sen ''Samanyolu'' Resim:İnternet


Sevdiğim,

Haftalardır, deniz ve orman içiçe geçmiş, o güzel yerde ki eski köy (bağ) evindeyim.. Her gün kırlara çıkıyor, saatlerce yürüyorum.. Orman, deniz, gökyüzü, hangi birini yazıp anlatsam ki şaşırıp kalıyorum?

Sabah Rifat enişte uğradı.. Fevziye teyzem, ''illa ki de bu erişteyi Rana'ya götüreceksin'' demiş.. Her zaman ki gibi, bir yandan bacacıkları ağrıyormuş bir yandan da uflanıyormuş..

Biliyorum! Buralar seninde burnunda tütüyor ama dayanamadım yazacağım.. Akşam yemeklerinde Matmazel'in mezelerine hiç doyum olmuyor.. Hele de o gün Agop balığa çıkmışsa.. Yıldızlara yer ayırmadan misafir oluyoruz teyze kızı Suzan'la.. Kıyıya vuran dalga sesleri hep yüreğimi mahsunlaştırıyor.. Dün gece neredeyse güneş doğana kadar, sohbet ettik bizim Çerkez'le. Şiirler bir başka diline vurmuştu yine.. Ağladık, güldük, eski günlerden demlendik..

Her zaman olduğu gibi, kadehler son yudumdayken sana yüreğimi yolladım.. Allah'a şükrediyorum. Düşlerimdeki gazeteden inanılmaz bir teklif aldım.. Sevincimi soruyorsan bundandır.. Artık hazineler içinde ki hiç'lik değilsin. Evet. Daha dünyaya gelmeden önce, hayatımın aşkını (yazmayı) seçmiştim ben... Ama! Onun için, hala, ''Bir Şarkısın Sen''

İyi geceler benim tatlı aşkım!


saRAna
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..