Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '09

 
Kategori
Müzik
 

Bir Şarkısın Sen

Bir Şarkısın Sen
 

Dünyanın en güzel, en mutlu olayı çocukların varlığı diye düşünürüm her zaman. Ama bu programı izlerken bu düşüncem tavan yapıyor. Allahım sen koru onları, yollarını açık et, sağlık , başarı hep çocuklarımızın olsun diye dua etmekten kendimi alamıyorum. Favorilerim Fındık Kurdu Berna, Aycan, Şebnem, Berkan, Aleyna. Ama hepsini çok seviyorum. Bu doğallık, bu başarı, bu Allah vergisi yetenek nasıl olmuşta toplanmış bu çocuklarda… Program boyunca her performanstan sonra bunu tekrarlıyorum. Tabi bir de Allah sizi nazarlardan korusun demeyi de ihmal etmiyorum. Güzel yurdumuzun farklı yörelerinden, farklı kültürlere sahip, bu çocuklar adına çok seviniyorum, çok mutlu oluyorum. Onlara böyle eğlenceli bir ortam, eğitici bir program ve İstanbul’ da yaşam olanağı sağlandığı için. Keşke bu sayı farklı yetenekler için de arttırılsa, daha pek çok geleceğimiz bu olanaklardan faydalandırılabilse... Ayrıca çocukların ailelerini de tebrik etmek istiyorum. Bu muhteşem yeteneklerin arkalarında oldukları için, belki de geleceklerini belirlemede yaşamlarından özveride bulunup çocuklarının yanında, İstanbul’da oldukları için. Eminim anne, baba, kardeş olarak çocukları ile gurur duyuyorlardır. Allah onları ailelerine bağışlasın. Programın kalitesi için de söylenecek bir söz yok. Yılların beyefendi sanatçısı Erol Evgin ve partneri Pınar Altuğ Atacan uyumlu bir ikili olmuşlar. Erol Evgin'in hemen hemen her şarkının hikayesini ve şarkıcılarla olan anılarını bizlerle paylaşması da programa ayrı bir canlılık katıyor. Yine orkestra şefi Metin Özülkü ve arkadaşları , dansçılar, çocukları çalıştıran eğiticiler herkes ama herkes işini çok iyi yapıyor. Ellerine, yüreklerine sağlık . Programa adını veren şarkının efsane ismi sanatçı Berkant’ı da anmadan geçemeyeceğim. Programın diğer rengi de her hafta değişen konuk sanatçılar. Bu vesile ile yüzlerini unuttuğumuz sanatçıları yeniden görme ve şarkılarını dinleme şansımız oldu. Bu program geçtiğimiz sezon başladı, umuyorum çoğumuz izliyoruz. Ama hala izlemediyseniz lütfen bir kez izleyin. Bir cumartesi gecesi 3 saatinizi ayırmanızı öneriyorum. Herkes aynı fikirde olmayabilir saygı duyarım ama inanıyorum ki beğenen ve bundan sonra izlemek isteyen çoğunluk olacaktır. Sanata ve sanatçılarımıza olan saygımızın daim olması dileğiyle, sağlıklı ve huzurlu olun.

 
Toplam blog
: 29
: 1825
Kayıt tarihi
: 30.12.09
 
 

Merhaba, 1966 Ocak doğumluyum. İzmir'de yaşıyorum. Özel bir finans kurumundan emekli oldum. Şu an..