Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir ses

Bir ses
 

Bir sesin büyüsüne kaptırdım yine azgın dalgalarda boğuşan yüreğimi
Bir sesin sermeyasine yatırdım tüm bildiğim hayal mahsülü ürünlerimi
Bir sesin sarhoşluğunda naralar attım daha önceleri hiç şahitlik yapmadığım mahkeme karidorlarında
Bir sese kurban verdim tazecik körpe bedenimi
Bir sesin gölgesine sığınıp sağanak yağmurun altında yıkandım gizlice
Bir sesle uyandım şafak vakti
Bir sesle uçtum diyar diyar bilmediğim şehirlere doğru
Bir sesle konakladım koca çınarın altında
Bir sesle
Bir tek senin sesin esti, estikçe kavurdu tüm bilinmezliklerimi küle çevirdi hiç hesapsızca,
Bir sesle kimliğimi gizledim, esaretin boğunduruğu altında kölelik yaptım
Bir sesle kah sevidim kah hüzünlendim öfke kustum sağır olmuş limanlarda
Bir sese mapusa yatırdım, bilmediğim tarihin, sonsuz kurşunları arasına siper ettim gövdemi.
Bir sesin şen kahkaları arasında allı pullu giysilere bezendim, balkabağından arabamla yol aldım
Bir sesle çıktım yola üç gün eğlendim, geldin ve gittin.

 
Toplam blog
: 14
: 444
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Hiç birşey ayağınıza gelmez, en azından iyi olan hiç birşey. Herşeyi gidip almanız gerekiyor Charles..