Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir sesle girdim hayatına

Bir gün yolda yürürken dalgınca
Öyle filimlerdeki gibi değil..
Çarpışmadık..
Sen beni gördün
Bense seni görmemek için direnmişim her nedense..
Kelimler eksik kalıyordu her seferinde..
Söylenecek sözleri söylemiyorduk birbirimize..
Sonra bir gün
Bir sesle girdim hayatına
Tüm cesaretini toplamış sesleniyordun gönül telime..
"Seni Seviyorum" diye..
Senden öncesi yaşamadım diye cümleler kurmam bilirsin..
Ama seninle yeniden yeni bir hayata başladım..
Sevdayı aşkı inadına umutla beslemeyi
Ben seninle öğrendim..
"Git" demem sana
Desemde gitmezsin zaten...
Onun için
Ayırma gözlerini gözlerimden
Ve bırakma yüreğimi darağacında..

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..