Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Özel Günler
Okunma Sayısı
1199
 

Bir sevgi masalı

Bir sevgi masalı
 

ZUZU'MA....

Bi varmış bi yokmuş. Evvel zaman içinde kalbur saman içinde çok eskiden günlerden birinde çok mutlu yeni evli bri annenin karnında 52 cm boyunda minnacık bi bebiş yaşarmış. Doktor amcadan öğrendiklerine göre çok güzel bir kızmış. Adını da koymuşlar daha o doğmadan SİTARE. Merakla beklemeye başlamışlar artık Sitare'nin gelişini...

Günlerden o gündür ki, annenin o gün çok özel bir günüymüş. Evlilik yıldönümüymüş. Anne o günün akşamına dostlarını yemeğe davet etmiş. Tüm gün hazırlıklar yapmış. Güzel güzel yemekler, pastalar kurabiyeler yapmış. Kocaman bir sofra hazırlamış.

Akşam olunca annenin karnı ağrımaya başlamış. Dostları tek tek gelmeye başlamış bu arada. Anne karnının ağrıdıgını hiç belli etmiyomuş. Arada bir gidip yatıyormuş. Hiç ihtimal vermemiş ki, zaman küçük Sitare'nin zamanıdır. Artık gelmek istiyordur anne, babasının sevgi dolu kollarına. Ama anne sonunda anlamış ve evine gelen dostlarına demiş ki;

-Kusura bakmayın benim küçük bir işim var bir yere kadar gidip geleceğim bana müsaade... Yemekler pastalar mutfakta yiyin, için..

Anne hemen odasına gitmiş geçmiş aynanın karşısına geçip bir güzel süslenmiş, püslenmiiş makyajını yapmış. Elini karnına koyup gülümseyerek demiş ki;" az kaldı kızım biribirimizi artık göreceğiz" Günler önceden hazırladıgı çantasını almış ve çıkmış evden.

Evden dışarı çıktıklarında yüzüne bir yağmur damlası düşmüş. Demiş ki kızının babasına "Kızımızın ismi yağmur olsun mu?" gülümsemiş babası.. "Dur bakalım sağlıkla bi doğsun da..."

Ve o özel gecenin sabahında saat 8.30' da annesini ilk kez görmüş Sitare... Anne babası da onu... Simsiyah kapkara uzun saçlarıyla, minicik burnu ve minicik ağzıyla ve o minicik elleriyle annesinin parmağını sımsıkı tutmuş .. ve annesi ağlamış, babası ağlamış sevinçten. Daha çok mutlu olmuşlar Sitare'nin gelişiyle apaydınlık olmuş yüzleri demişler ki;

- SEVGİ olsun kızımızın ön adı çünkü bizim sevgimizi çogalttı. Adını SEVGİ SİTARE koymuşlar. Yıldız gibi parlasın, sevgi ile aydınlatsın istemişler. Sevgi Sitare'yi kucaklarına alıp ertesi gün evlerinin yolunu tutmuşlar. O günden sonra o evde kahkaha sesleri hiç eksilmemiş. Sevgi güldükçe onlar da gülmüşler.

Sevgi ile dünyaya getirilen, sevgi ile büyütülen bebekler hep mutlu olur. Yani umarım öyledir..

ZUZU'M....

Babanla ben seni mutlu, sağlıklı, kendine özgüvenli bir insan olarak yetiştirebilmek için elimizden geleni yaptık.. Dün bizim doğum günümüzdü, bugün senin doğum günün. Allah seni bize güzel bir hediye olarak verdi ve ilk kez bir doğum gününde senden ayrıyız.

Bir yol ayrımına girdik artık. Bunlar olacaktır. Sen elimi bıraktın artık, kendi başına ayakta durmayı öğreniyorsun, yürümeyi yeni öğrendiğin zamanlarda oldugu gibi. başaracaksın eminim. Ben senden daha çok sonra öğrenecegim bunu sanırım. Ana yüreği işte... Ne kadar büyük de olsa evladı ona hep küçükmüş gibi geliyor. Hep kollamak istiyor.

Ama biz arkandayız. Sen uyurken nefes alıp verişini duyamayız belki ama.. Sesinin titreyişinden bize ihtiyacın olup olmadıgını anlayabiliriz.

Ne kadar uzak da olsak biz sana buradan da yeteriz be SEVGİ'm..

Dogum günün kutlu olsun ZUZU'M !! seni çok seviyoruz.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

bir masal anlatmışsın bizlere. Masalın kendisi ayrı bir güzel anlatımı ayrı bir güzel. Senin boyunca kızların var demek inanmıyorum yahuu. Allah hep güzel günlerini göstersin sana. Çok keyifli bir yazıydı. Sevgilerimle:))

Haşim Arıkan 
 28.10.2007 15:49
Cevap :
Yaaa Haşiim işte böyle... yaşlandık mı ne yahu?:)))) Allah hepimize o güzel günleri göstersin inşallaaahh... çok teşekkürler arkadaşım. Sevgilerimle.  28.10.2007 18:24
 

ilettin değil mi kardeşime güzel dileklerimi. buraya anca yzabiliyorum ne olur kusuruma bakmasın. o güzel yüzünün hep gülmesi dileğiyle...dedim ya siz çok güzel bir ailesiniz. bilin birbirinizin değerini ve hep böyle kalın. seviyorum sizleri...

beenmaya 
 22.10.2007 10:51
Cevap :
İlettim Özlem'cim merak etme:))) bunun kusuru mu olur be güzelim aşkolsun !! biz de maaile seni çok seviyoruz canımcım. kucaklıyoruz sevgi ile...  22.10.2007 11:50
 

Öyle güzel bir isim vermişler ki zuzu sana...SEVGİ SİTARE... ismin gibi sevgi dolu ışıklı bir yüreğin olsun. Hiç solmasınsın güzel gülüşün. Sana doğum günü hediyesi veremedim ; ama Dilaver Cebeci ' nin " sitare" isimli şiirini hediye ediyorum. Uslu kuşuma verilmiş en güzel hediye olan sen ve kardeşin Murat hep daim olun yuvanızda.Babanı ve anneciğini tebrik ediyorum sen kadar güzel bir kızları olduğu için. NiCE YILLARA...

Portakal Çiçeği ve FISILTI 
 21.10.2007 23:49
Cevap :
Kızım mutlaka okur güzel cümlelerini... teşekkürler sevgili serap.. sevgiler.  22.10.2007 14:32
 

masal hep böyle mutlu, huzurlu, sağlıklı devam etsin emi. Zuzu'nun da doğum günü kutlu olsun, her şey gönlünce olsun. Sevgielrimle.

Nezahat 
 20.10.2007 11:38
Cevap :
Canım benim çok teşekkür ederim.. sağlık, mutluluk, huzur hepimizde olsun. Zuzu'M okumuştur güzel dileklerini :))) sevgilerimle.  20.10.2007 22:08
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 319
Toplam yorum
: 4719
Toplam mesaj
: 557
Ort. okunma sayısı
: 1332
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster