Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir Sevgililer Günüydü...

Bir Sevgililer Günüydü...
 

aşk ta bir çiçek kadar gizemli ve güzeldir....


bir sevgililer günüydü 

seni seviyorum dediğim 

bütün vedaları göze alıp 

gözyaşlarıyla sarılmıştın 

sevgini 

bir çocuk masumluğunda anlatmıştın 

bir sevgililer günüydü 

en mutlusuydum dünyanın 

bahar dalları gibiydi yüreğim 

yeşermişti kuru ağaçlar 

bademler çiçek açmıştı 

mutsuzluk ve hüzün 

uzaklara kaçmıştı 

sevmek sevilmek 

aşık olmak 

en güzeliydi mutlulukların 

hiç bitmesin dediğimiz 

bir nefes sonra özlediğimiz 

ölümüne sevdiğimiz 

bir çift göz bir sıcak gülüş 

bir güzel söz 

güzel bir yürekti aşık olduğumuz 

hiç bitmiyecek sandığımız 

bir sevgililer günüydü 

sessizce ayrıldığımız 

gözlerimizle vedalaştığımız 

günahlarımızı hüzünle karıştırıp 

tek bir söz bile söylemeden 

ayrıldığımız 

bir sevgililer günüydü 

seninle doğmuştum 

bir sevgililer günüydü 

gözlerinde kül olmuştum 

şimdi her sevgililer gününde 

anıyorum seni 

mutluluk ve hüzünle 

arıyorum seni 

anıyorum seni özlüyorum seni 

hayalin hala gözlerimde 

ellerinin sıcaklığı ellerimde 

yerin hep aynı kalbimde 

seni bekliyorum 

her sevgililer gününde..... 

14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN... 

 
Toplam blog
: 20
: 503
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

9 Ocak 1965 İzmir Bergama doğumluyum. İzmirde yaşıyorum. Tahsilim lise. Bir gıda şirketinde personel..