Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

30 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir sevmek bin defa ölmekmiş

Suskunum sana karşı farkındasın sende. Aslında susmuyorum bağırıyorum sana anlatıyorum birşeyler. Bazılarını anlıyorsun bazılarını anlamıyorsun belkide anlamak istemiyorsun, hepsinin farkındayım. Ama şunu aklından çıkarma yavrucuğum aşk tavizvermek tir. Aşk fedakarlık yapmaktır. Aşk bazan hiç yapamayacağın şeyleri yapmaktır. Bazan benlığini ezdirmektir. Gururunu ayaklar altına almaktır aşk. Kıskanmaktır aşk. Kıskançlık krizlerine girmek ama bunu sezdirmemek tir aşk. Susmaktır, susmaktır ve kimi zmanan hep susmaktır aşk. Bu suskunluğun ifade ettiği anlamları anlayabilmektir. Fedakarlık gerektiğinde önce davranabilmektir aşk. Herşeydir yada herşeyde seni görmektir aşk. Varliğinda ve yokluğunda da, hep akılda beyinde kalpte seni taşımaktır aşk.

Ama canım pes etmek değildir aşk. Yorulmak hiç değildir. Yeter artık demek değildir.Sorunların üstesinden gelebilmektir. Etrafa bakınıp hiç aşık olamamış o körpe kalplerden ibret almaktır aşk. Hiç aşık olamadıklarından dolayı, dünyadaki cennet güzelliklerinden birini yaşayamadıkları için onlar adına üzülmektir.
Susuyorum sana ama sanmaki seni unutuyorum. Sanmaki her sabah ve her gece seni takip etmiyorum. Sanmaki seni seyretmiyorum sanmaki hayalini karşima alıp hatırını halini sormuyorum.

Unutmaya çalışıyorum en önemlisi çıkart beni hayatından deyişini.. Kendi eğlenceli hayatına devam et dediğini okuyan gözlerime sitem ediyorum. Daha önemlisi nasıl kıydın bana ve nasıl dedin bunları, buna hiç akıl erdiremiyorum inandığım birşey kendinde değildin belliki bunları derken.
Şimdi mırıldanıyorum şu şarkıyı

Aşkın şarabından bilmeden içtim
Sevda yolundan bilmeden geçtim
Aşkın bir alevmiş yar yar
Bir ateş parçası
Bilmeden gönlümü ateşe verdim

Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş
Bin defa ölüp de hiç ölmemekmiş
Bin defa ölüp de ölememekmiş

Şarabı zehirmiş içtikçe öldüm
Yolu hep uçurum düştükçe öldüm
Askın bir alevmiş yar yar
Bir ateş parçası
Ateşe gönlümü yaktıkça öldüm

Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş
Bin defa ölüp de hiç ölmemekmiş
Bin defa ölüp de ölememekmiş

Ben dönüşü olmayan yeminler ettim yar bunu aklından çıkarma..

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..