Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '19

 
Kategori
Felsefe
 

Bir Şeyi Yap Ama O Şey Olma

Mesela ara sıra argo konuş hatta müstehcen ama böyle bir insan olma.

Kötülükler kırmızı çizgimiz, bunun dışında herkes her şeyi hayatın belli dönemlerinde yapabilir, nasıl bir şeymiş diye bakıp deneyebilir.

“İçkiyi ağzıma sürmem” Bir kere bak ya nasıl bir şey!

Ben imkânlarım dâhilinde olan her şeyi denedim. Yapamadığım şeyler hariç şunu yapmadım diyemem. Çok meraklı bir insanım. Hayatı her yönüyle görmek bilmek lazım. Bazı şeyleri bu bana uygun değil diyerek denememiş, yapmamış kimseler eksik yaşıyorlar.

Yapıp denediklerim içinde hoşuma gitmeyen şeyler de oldu, hatta üzen, acıtan…

Hayat nehirdir kirletmez, ruhunda ve bedeninde leke bırakmaz. Madem öyle bu nehirde doya doya yıkanalım.

Ben sadece hayatın işime gelen yönlerini alırım diye bir şey yok, yarım yaşamış olursun, bilmeden görmeden gidersin.

Keşke daha fazla imkanım olsaydı daha fazla şey yapıp deneseydim.

Oyun oyna ama kumarbaz olma. İçki iç ayyaş olma. Her şeyi yap ama o olma…

Ben bir şeyi yanlış ya da doğru diye değil isteklerime uyarsa yaparım. Ve benim istek skalam çok geniştir çünkü dünyaya 360 dereceden bakıyorum, yani her şeyi görüyor her şeyden zevk alıyorum.

Ben her şeye ulaşabilecek durumda birisi olsaydım yüzlerce alternatifim olurdu ve bunları yaşamak için ömrüm yetmezdi.

Çıkıyor biri diyor ki “Benim basit bir hayatım var” Hayat basit olmaz, bence sen basitsin.

Söylediğimiz gibi burada önemli olan her şeyi yap ama o olma. Hatta güzel şeyleri bile. Yapmak yaşamak sorun olmaz ama olmak iradeni teslim etmek.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..