Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir Şeyi Yapmamız İsteniyorsa Sadece İstensin, Yapmazsan Şöyle Olur Böyle Olur; Yapmıyorum Ulen!

Bir Şeyi Yapmamız İsteniyorsa Sadece İstensin, Yapmazsan Şöyle Olur Böyle Olur; Yapmıyorum Ulen!
 

İyiliğimize dahi olsa rahatsız edici bir davranış ama sık sık başvuruyoruz ve normal görülüyor.

Hani yapmazsak neyle karşılaşacağımız bildiriliyormuş, siz söylemeyin biz bilelim/bulalım.

Bilmiyorum sizi ben bu tür davranıştan rahatsız oluyorum…”Hastasın doktora gitmezsen ölürsün”

Bunu ben biliyorumdur zaten, sen sadece moralimi bozuyorsun!

Yapmamız gereken şeyi biz kendimiz bilmeliyiz niye başkaları hatırlatıyor ki, hem sadece hatırlatmakla kalmıyorlar tehdit gibi uyarıda bulunuyorlar.

Konu iki taraflıysa karşı tarafın böyle bir hakkı olabilir ama benim sorunumsa beni ilgilendiriyorsa sadece hatırlatırsın “yapacaksın, edeceksin, yapmazsan şu olur bu olur…”

Bir kimseden sadece kendisiyle ilgili bir şeyi yapmasını isteme hakkımız yoktur.

Belki unutmuştur aklına gelmez, hatırlatırsın.

Özellikle yakınlarımız, dost, akraba, arkadaş, hatta tanıdık tanımadık, ne kadar çok karışırlar bize…

Bir de tehdit eder gibi uyarıda bulunurlar, “Yapmazsan…”

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..