Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Bir show adamı: Erkan Yolaç

Bir show adamı: Erkan Yolaç
 

Kimden bahsettiğimi anlamışsınızdırherhalde."Evet Hayır" yarışmasının o tek sunucusundan bahsediyorum. Erkan YOLAÇ'tan.

İzmir Marşıyla giriyorsunuz Mehter Marşıyla çıkıyorsunuz. Biliyorum Erkan YOLAÇ bazılarınız için geçen günkü "Biri Bana Anlatsın" programıyla gündeme geldi. Ama benim için çok farklı. Benim çocukluğum onun programlarıyla geçti. Bakıyorum da maziye. Ne kadar çürümüşüz.

Türkiyede başka Erkanlar bulamayız. Çünkü sahne performansıyla herkesi kendine hayran bırakmış biri. 1973'te SEVDA Yolu, 1964 YILLARIN ARDINDAN, 1964 MEYHANECİ.

Yılların tecrübesi, Trt efsanesi, show adamı, oyunculuk tecrübesi= ERKAN YOLAÇ. Bu üstadın karşısında saygıyla eğilmekten başka ne yapılabilir ki. İnşallah o da şu anda bu blogu okuyordur. Ve inşallah onun gibi insan olmak isteyenler de okur.

SEVGİLERİMLE BLOGCULAR.

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..