Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Bir sıcak ekmeği seviyorum bir de seni

Bir sıcak ekmeği seviyorum bir de seni
 

Bir sıcak ekmeği seviyorum
bir de seni,
ekmeğin içine tulum peyniri sürmeyi,
seni özlemeyi,beklemeyi,
gözlerime güzel bakışını yakalamayı,
seviyorum/
sen sıcakken güzel oluyorsun,
ekmek de öyle,
belki soğuk iklimlerde kulaklarım buz tuttuğunda,
bir sıcak elin sıcaklığını özeldiğimdendir yanaklarımda/
Onun içindir,
Akdeniz ikliminin kışları ılık yanını yazıp 
paranatez içine adımı yazmam okulda/
Bir seni seviyorum,
bir de ateşe uzatmayı ellerimi soğuk mevsimlerde,
belki şairin dediği gibi “Üşür ölüm ölüm bile”
demesin diyedir,
yaşarken yüreğimi sıcak tutmam...A.Konuklu

videosunu izleyin

 
Toplam blog
: 251
: 916
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

İ.Ü Edebiyat Fak. Coğrafya bölümü mezunuyum. Lise, üniversite ve  öğretmenliğim boyunca yaşamı şi..