Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir sigaralık

-Güz tutmuşsun,

Ellerin yorgun,

Aşk emekçisi kadar.

Kimseler girmedi yatağına,

Kapı da veda eden en son bendim.

Gözlerin hala dalgın bakıyor,

Zoraki bir merhaba isteyene tahammülün yok,

Dilinde söz ıslanmazdı el eleyken,

Otobüs camlarına gülüşünü koyardın,

Daha yolculuk başlamadan.

Tütünün sevmezdin kokusunu,

Çiçeklerin vardı bahçende,

Görmeyeli epeyce değişmiş hayatın.

Hiç bu haline alışık değilim,

Romanlar da gitmelere ağlarken,

Şimdi sana geldim her şeyi bırakıp,

Tanıdık gelmiyor sesim sana,

Etle tırnaktık bir zamanlar,

Akşama kalmaz 100 yıllık hasret birikirdi kollarımda.

Hani diyorum ki;

Yeniden başlasa her şey,

Belki bu denli kapılmam,

Vazgeçilmez sandığım,

Onsuz ne yaparım dediğim,

Yurttaşlıktan kovulmakla eş değer yokluğun,

İnan hiç acıtmazdı canımı,

Bu günleri düşünmenin,

Makul bir isyan çıkartacağını hissetseydim,

Gönül eğlendirirdim seninle.

Hâlbuki yanılmışım,

Bir sigaralıkmış sevdan,

Çoktan söndürmeliydim seni

Sabah olmadan.

 
Toplam blog
: 105
: 349
Kayıt tarihi
: 18.09.08
 
 

Mersinli'yim. Kanımda Akdeniz ve aşkın mavisi var. Oldukça pozitif bir ruh halim var. Giyinmek benim..