Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bir site tanıtımı, kırık plaklar

Bir site tanıtımı, kırık plaklar
 

Kırık Plaklar


Benim eskiye olan sevgim tüm yakınlarım tarafından bilinir. En azından ben öyle biliyorum. Eski resimler, eski şehirler, mahaller, eski anılar ve tabii eski dostlar. Eski müzikler de eski dostlar gibidir. Siz onu dilinizden ve gönlünüzden düşürmediğiniz sürece o da sizi terk etmez. O yüzden bir sakin anınızda belleğinizi yoklayıp tüm eski şarkıları birer birer mırıldanın derim.

Teknoloji sayesinde birçok şeye erişim şimdi pek kolay. Buna eski anılarınız da dâhil. Biraz sabır ile her şeyi internetten bulabiliyoruz. Bu durum bazen benim canımı sıkmıyor değil. Her şeye birkaç tuşla erişmek güzel ama insanın bencil doğası her şeye bir an önce sahip olma hırsı ile karışınca kafa karışıklığı ve sinir bozukluğu meydana çıkarıyor.

Eski bir garamafonda eski bir sanatçıdan eski bir müzik dinlediniz mi hiç. Cevap hayır ise hayatınızda eksik bir şeyler olduğunu hemen kabul edin. Evet, cevabı verenler bilir, eski şarkılar kaliteli parfüm gibidir, her daim sizinledir.

Dedim ya şimdi her şey çok kolay eski bir plakçalara, iyi bir plak koleksiyonu sahibi olmanıza hiç gerek yok artık. Teknoloji sayesinde her şey emrinize hazır…

Biraz araştırınca kaliteli ve eski müzik yayınlayan siteleri bulmanız işten bile değil. Bende büyük bir çoğunluğunun adresi var ama size bunlardan bir tanesini tanıtmak istiyorum. Volkan ACAR tarafından oluşturulan ve kendi ifadesi ile “ Bu siteyi hazırlarken amacımız her sayfada geçmişe doğru müzikli bir yolculuk gerçekleştirmenizi sağlamak oldu. Eğer siz de nostaljik müzikle dopdolu bu keyifli yolculuğa katılmak istiyorsanız emin olun ki doğru adrestesiniz. Bu adresle birlikte benim de yıllardır hayranı olduğum nostaljik müzik konusundaki tüm birikimlerimi paylaşabileceğim internet sitesi hayalim de gerçekleşmiş oldu. Uzun yıllardır medya dünyasında Radyo 2000, Hit Fm adlı radyolar ve Müzikram adlı müzik dergisiyle vardık. Artık tematik bir internet sitemiz ve içinde barındırdığı bir nostaljik müzik radyomuz da var. Sitemizde neler olduğuna gelince;

- RADYO KIRIK PLAKLAR; Sitemizin ana bölümünü oluşturan bu radyoda Türkçe Sözlü Hafif Müzik`in, Türk Sanat Müziği` nin, Türk Halk Müziği`nin, Arabesk-Fantazi Müziği`nin ve Yabancı Müziğin nostaljik örneklerini dinleme şansını elde etmiş olacaksınız. Hem de orijinal 45`lik plak, Longplay ve Taşplak kayıtlarından... Üstelik 24 saat aralıksız olarak...” dile getirdiği site oldukça geniş bir koleksiyona sahip. Uzun zamandır izlediğim bu sitede, biyografi, isteyin çalalım, şarkı sözleri gibi başlıkların yanında daha pek çok şeyi bulabilirsiniz.

Benden hatırlatması.

Siteye, http://www.kirikplaklar.com/ adresinden ulaşıp güzel vakit geçirebilisiniz.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..