Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '14

 
Kategori
TV Programları
 

Bir şok daha ! | Adını Kalbime yazdım da bitiyor !

Bir şok daha ! | Adını Kalbime yazdım da bitiyor !
 

Show'un ''Show'u'' devam ediyor..

Geçtiğimiz gün Benim İçin Üzülme'yi finale zorlayan kanal, gece saatlerinde bir final kararı da çıkarttı..

Cumartesi günü yayınlanırken gayet iyi izlenen ; ama kanalın yayınını pazara çekmesiyle tepe taklak olan Adını Kalbime Yazdım final yapacak..

16 bölümü yayınlanan dizi 20.bölümüyle ekrana veda edecek..

 

Final kararının alınması, Show TV tarafından istendi..

Dizinin başrollerinden Serhan Yavaş'ın vurularak diziden ayrılmasıyla ; dizi zaten sallanıyordu..

Bu final kararı da 'tüy dikmiş' oldu..

Show'un da kabahati büyük elbette..

Sen cumartesi iyi giden diziyi al, pazar günü 'aslanların arasına at' !

Ondan sonra baktın gördün olmadı..

Çat diye biletini kes ; bitirilmesini iste..

Sizde bu kafa varken ; ben daha çok final yazısı yazarım arkadaş !

Adamlar boşuna ''Show Devam Ediyor'' demiyormuş..

Haklıymışlar meğer !

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..