Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Bir tahmin yaptım, tuttu: Fenerbahçe 4 - Galatasaray 1

Bir tahmin yaptım, tuttu: Fenerbahçe 4 - Galatasaray 1
 

Homeros'un sayfasından...


Milliyet Blog’da Homeros (Ömer Özdamar) arkadaşımız Fenerbahçe – Galatasaray maçı sonucu için net tahminlerimizi istemiş (1). Dün öğleden sonra gördüm ve Fenerbahçe 4-1 kazanır dedim. Bugün de maç 4-1 bitince evde herkese söyledim, nasıl büyük bir tahmin ustası olduğumu gururla anlattım.

Şimdi size bu tahmini nasıl yaptığımı anlatacağım. Aslında çok kolay oldu. Attım, tuttu...

40 yıllık Fenerbahçeli olarak her koşulda Fenerbahçe’nin yeneceği tahmininde bulunmak zaten bu işin kuralıdır. Takım taraftarlığı böyle birşeydir. Takımımızın kazanmasını isteriz, tahminleri de o yönde yaparız. Bugün yazdığım “Bugün Fenerbahçe Galatasaray’ı yener ve Galatasaray liderliğe yükselir” yazımın başlığında olmayacak bu durumu özellikle yazdım (2). 13 puanlı Fenerbahçe ile 17 puanlı Galatasaray maçı başlamadan bu başlığı atmıştım. O sırada Trabzon’un 23 puanla liderliği garantiydi. Yani olmayacak bir durumdu.

Futbolda skor tahmini yapmak olanaksızdır. Siz bir tahmin yapmış, tutmuşsa, bunun açıklaması bugün benim tahminimin tutmasındaki açıklamam gibi olmalıdır: Attım, tuttu...

Futbolun güzelliği buradadır, sonuç her türlü çıkabilir. İyi takım çoğunlukla kazanır, kötü takım çoğunlukla kaybeder. Ancak iyi takım da yenilebilir, kötü takım da yenebilir. Böyle bir oyun olduğu için futbolda sonucu bilemeyiz.

(1) MB Derbi skor tahmini... (Homeros, 8-11-2008): http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=143193
(2) Bugün Fenerbahçe Galatasaray’ı yener ve Galatasaray liderliğe yükselir (9-11-2008): http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=143380


Blognot: Homeros, "Milliyet Blog Skor tahmini sonuçlandı" başlığıyla sonuçları açıkladı: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=143492 (9-11-2008)

Ankara, 9 Kasım 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..