Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
365
 

Bir Tavos Öyküsü...

Bir Tavos Öyküsü...
 

No commentus ...


Adam telâşla eve gelir ve eşine seslenir...

-Kalk hanım,hazırlan !..Mayonu da al yanına...Gidiyoruz !..

-Hayırdır Bey !..Bu ne telâş !..Hem mayo falan ?..Nereye Allahaşkına ?..

-Hanım Kuğu Gölü'ne davetliyiz...Mayosuz olur mu ?..

Kadın davetiyeye bakınca kahkahayı basar...

-İlâhi Bey,bu davetiye operadaki Kuğu Gölü Balesi için,okuman- yazman yok mu ?..

-Yapma yav !..Ben ne anlarım operadan,moperadan...Olmaz...kalk gidiyoruz !..

-Peki şimdi nereye ?..

-Canım işkembe çekti Tavos'a gidiyoruz !..Hem uçak da hazırken...

-Yahu mis gibi Rumeli İşkembecisi varken ta Tavos Köyünde ne işimiz var ?..

-Senin kafan basmaz...Şifreli konuşuyom ...Anla işte !..

-Haaa anladııım !..Şu 3 nümerolu taktik...1 nümeroyu muhtarlık seçiminden önce uygulamıştık !..

-Bak şimdi kafan çalışmaya başladı !..Biraz daha hamsi yemen gerek !..Kih...kiiihhh !..

-Ben hemen hazırlanırım...Mabacan ve Mağış ailelerine de habar vireyim,şincik !..

-Tamam ben de bir traş oldum mu temem !..

(İki gün sonra -Tavos Köyü-2009 )

Mâ -aile, işkembecide,şirden tarafından bol sirkeli-sarmısaklı tuzlama yenilir...

Toplantıda kokmasın diye de biraz maydanoz çiğnenir...

Ve Tavos Ruhu, ''Tuz Ruhu '' olmadan toplantıya yetişilir...

Önce çekik gözlü adam,Pan Ki Mum, 12 dakika konuşur ve şöyle der...

''Gum kin ku gulung di si eyne hım hum...çing çang...yui te kulu kulu...''

Tercümesi :''Dil öğrenmek başlarda suyun altında konuşmaya benzer. Siz birşeyler söylemeye çalışırsınız ama karşınızdaki sizi anlayamaz. Ne zaman suyun yüzeyine çıkarsınız işte o zaman başarmışsınız demektir.''

Bizimki tam olarak anlayamaz ve tercümana sorar...

-Ne diyor bu cüce Allah aşkına...

-''Gazze 'de havalar çok sıcakmış diyor efendim...Bu nedenle çocuklar plajlara koşmuşlar...

-Annadıımm !..Ama şu sıralar plajlar tehlikeli dikkat etsinler...Buradakilere güven olmaz ...Aynen söyle...

Tercüman :

-Mr Minister var demek ...Çocuklara gazoz...İkizlere takke...

Pan ki mum:

- Gazoz ding tıs çani çung mungo gulung !..

Tercüman hepsine aktarır...

-Sayın sekreter,Uludağ gazozunun tadını unutmadım diyor...

Hamur Bin Abbasî konuşmak istese de çekinir...Kısa konuşur...

''Vallahi de billâhi de Habibî muhafaza...El Lider var iken ben yok konuşmak... Ayva !..Ayvaaa !..Ehlen ve sehlennn !..''

Şifon Teres konuşmaya başlar...17 dakika bizimkine bağırarak konuşur ...Özetle şöyle der:

''I am sitting in my desk...What are you doing ?..I am a killing...Tommiks...Teksas I love you...''

Bizimki sazı alır eline... 12 +5 dak. konuşur...

'' Tabi killingsiniz siz...Siz çocuk öldürmeyi iyi bilirsiniz...Tankların üzerinde girdiniz...Pis pis sırıttınız...Bak halâ sırıtıyor...Elimin tersiyle godum mu oturturum haa !..''

Madaratör, bizimkinin omzunu okşar...Bizimki çok sinirlenir...

'' Çek elini omzumdan leyn !..Beni başkalarıyla karıştırma !..Çakarım haa !..Hem o moruk 25 dakika gonuştu;ben sesimi çıkarmadım...''

Madaratör,bu sefer eliyle yoklamaya başlar...Bizimki daha da öfkelenir...

'' Van minits...Van minits...Çek elini sırık !..''

'' Please sör...No commentus !..''

'' Oğlum çek elini !..Tepemi attırma !..''

''Please sör...Ayıp !..Ayıp !..This is a looking Obama and Puşhhh !..''

'' Çek diyom leeyynn !..Hem yalan atıyon...Nerde Obama ?..Böyle yaparsanız bi daaa oynarsam adam değilem !..''

Teres,anlamaz,tercümeyi dinler...Tercüman :

''Mösyö Teres,size biraz yumuşak bir adamdır falan diyorlar...Haberiniz ola !..''

Teres :

'' Soft hors'un tekmesi hard olur ...Hardd...Harddd !..Bu böyle biline !..''

Madaratör ellemeye devam edince bizimki daha da sinirlenir :

'' Bak Teres yaşından ,başından utan...Sesimizi yükseltmediysek soft ship değilik haaa !..Hem bi daa böyle yaparsanız mızıkçılığı çıkaran ben olurum haberiniz ola !..''

Ortalık, tam körler sağırlar düellosuna döner...Yaşlı ve sağır Teres tercümana sorar...

''What !..Ne diyor ortak ?..İnşaallah küfür neyim etmiyordur !..''

Tercüman fısıldar...

'' Mr. Teres, minister diyor ki,haftaya bize gelin yumuşak başlı koyun kesek diyor ''

'' Haaa... ilâhi ortak...çok misafir perverdir bilirim !..Kihh ...Kihhh !..''

Madaratörle bizimki, ellerini kırk yıllık yavuklular gibi kenetleyerek itişmeye devam ederken bizimki aniden ayağa kalkar veee...

'' Van minits...Van minits...Madaratör bozuntusu...Dışarı çık leyn...Sana Kolin Kâzim Paşalı nasıl olurmuş göstereyim..Ne lan senden çektiğim ?..

Teres ordan bağırır sen buradan elleyip durursun...Bi daa gelmem Tavos Köyüne ...Tavos Köyü benim içün bitmiştir gayri...Oynamıyom leynnn !..İşte buraya kadar ''
der ve çıkar...

Teres sorar...

''Nereye gitti ortak ?..''

Madaratör...

'' MR.Minister is going to WC...Az sonra gelir...Şimdi reklamlarrrr !..''

Hamur Bin Abbasi de gitmek isterse de Pan Ki Mum amca eliyle oturağı göstererek:

''Cang ...Cung ?**?!** Otur!..Be Arabî ,WC'ye sırayla gideceğiz !..Parayla değil !..''

Hamur Abbasî,büyük sözü dinler ,oturur;kalk deyince de kalkar...

Zavallı Teres, bizim ministeri ,hâlen, WC 'den gelecek sanmaktadır...Oysa ki kader ağlarını örmüş ve bizimkiler tadı damaklarında kalan işkembecinin yolunu çoktan tutmuşlardır bile...

Böylece Mondrostan sonra en popüler toplantı olarak tarihe geçecektir Tavos Köyü...

Tabi Tavos Ruhu ''Tuz Ruhu '' olup buharlaşarak...

(The End...)














Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Vallahi harikuladenin fevkindesi olmus:))Ama hocam TAVOS deyince bizim tavus kuslari alinmasin .Neler ne olmaz:))Sevgilerimle.Hala kikirdiyorum...

sekerpinari 
 06.02.2009 22:26
Cevap :
Sevgili Şeker,bizim tavus kuşları, şu sıralarda kanatları açık önüne geleni öpüp geziyorlar...O nedenle, yazı okumaya zamanları yok...Onlar bize mizah malzemesi çıkarsınlar da gölge etmesinler;başka ihsân istemiyoruz...Onları çoook ;ama çoook seviyoruz...:))) Selâm ve sevgilerimle...  07.02.2009 14:15
 

çok güzel... Elinize sağlık.

papatya altı yüz elli 
 06.02.2009 21:40
Cevap :
Üretken yazarlar tarafından taltif edimek çok hoşuma gidiyor...Dünya insanları beni okuyor gibi bir hisse kapılıyorum :)) Sizler iyi ki varsınız...Sizin de yüreğinize sağlık...  07.02.2009 14:16
 

Harika olmuş :) tavos ruhu, bizim ruhumuzu şenlendirdi :) saygılar

eLa_Ser 
 06.02.2009 0:35
Cevap :
Bize ,Avrupa'lılar, ''Ruhsuz Türkler '' diyorlarmış...Haltetmişler...Onların Tavos Ruhunu başlarına geçiriverdik...Çok şükür :) Saygılarımla...  06.02.2009 1:00
 

*()*Dikkat..! *()* Attention..! *()* Aufmerksamkeit..! *()* Attenzione..! *()* Atencion..! AMAN...AMAN...! SiZiN BU BLOGU (TV) HABERLERDE GORUPDE... SAKIN BU GAZETELERi OKUMAYIN, SAKIN EViNiZE SOKMAYIN ZiHNiYETLERi..... DEMESiNLER... BU BLOG SAYFASINI SAKIN EKRANLARINIZA GETiRMEYiN, BiLGiSAYARINIZA SOKMAYIN DiYEBiLiR..! AMAN AMAN.... BEN KORKMAYA BASLIYORUM YAKINDA BU GiDiSLE..! :-)))) SEVGiLi HOCAM ELLERiNiZE ve GOZLERiNiZE SAGLIK..! SUPER OLMUS..! *()* K O M E D I *()* SEVGiLER ve SAYGILAR...! :-))))) NECiP KONi - ADANA / TR

Necip Köni - Adana / TR 
 06.02.2009 0:28
Cevap :
:) Korkmayın Üstadım...Bu versiyon,bir adet porsiyon olaraktan...Antidepresan TAŞ'ın prodüksüyonudur...Siz de onursal başkanımızsınız ya hani ?..Bizi yolda bırakmazsınız :))) Yasakçı zihniyet bile , bize, mizah konusu olabilir...Onun için ,''dilimize dolanmaktan'' korkarlar...Belli de olmaz...Haklı çıkabilirsiniz...Sadece ülkemizle kalmaz...Teres'in ülkesinde ,Genel Sekreterin Kore'sinde ve bi'lumum Arap Cemâhirriyâsında, yassaklar arasına girebilürük...O zaman da ''tezgâh altı '' satışlarımız artar:)) Ve böylecenek menşur oluruz be üstadım...Dubai'de şirketin bürosunu bile açabilürük :)) Sevgilerle...  06.02.2009 1:09
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1522
Toplam yorum
: 9157
Toplam mesaj
: 558
Ort. okunma sayısı
: 1573
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster