Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '12

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Bir tebessüm yeter

Bir tebessüm yeter
 

çektiğim en tatlı, en sevimli insansın


Hayatım boyunca beni mutlu eden en güzel organizasyonda bulundum. Kesinlikle en iyisi, en muazzamı, en harikasıydı! Ben bu mutluluğun önüne hiçbir şeyi koyamam. Eminim katılan herkes benim gibi düşünüyordur.

Ben ilk önce organizasyon aşamalarını anlatmak istiyorum. Organizasyon sahibi benim abim… Aklına, yüreğine sağlık böyle bir organizasyonu düşünmüş. Ben malak gibi yatıp, nette takılırken adam ciddi olay peşinde, güzel bir organizasyon düşünmüş. Ve Facebook aracılığıyla aktif etmiş. E haliyle biz de yardıma başladık. Yardım yardımı doğurdu. Öylesine güzel arkadaşlara sahibim ki onlar sayesinde ben de daha iştahla baktım bu işe. Bir iken iki, iki iken üç olduk, çoğaldıkça çoğaldık. Organizasyon kendininmiş gibi hisseden arkadaşlar sayesinde güzel fikirler çıktı ortaya. Ve miniklerimiz için neler yapabiliriz onları bulduk. Ve katılsın veya katılmasın herkesten yardım istedik, aldık da. Sağ olsun çoğu arkadaş elini taşın altına koydu ve sonucunda güzel bir gün geçirdik. 

Her şey enfes güzeldi. İşler tıkırında gitti. Tabi katılacak 300 kişi olup gelen 30 kişi olunca insan şaşırmıyor değil. Fakat biz bunun böyle olacağını biliyorduk. Kİ az kişi olması hem bizler için hem hastalarımız için çok daha güzel oldu. Biz bize yettik açıkcası. Gelemeyen, işleri olan, il dışında olan arkadaşlarımız, abilerimiz, ablalarımız maddi yönden yardımcı oldu bizlere. Onlara da teşekkür etmek gerek. Sonuçta maddi güç olmadan başaramayabilirdik. Sağ olsunlar. 

Palyaçosu, tavşanı mutlu insanlarıyla beraber küçüklerimizin yüzünde tebessüm olmayı başardık. Daha yazılacak çok şey var fakat bu kadarı yeterli.  

Ben kendimle, abimle, dostlarımla herkesle gurur duyuyorum ve en kısa zamanda daha güzel organizasyonlarla devam etmeyi umuyorum. Sizleri de aramızda görmek isteriz :) 

https://twitter.com/erdomolog

https://www.facebook.com/groups/330563843701001/

 
Toplam blog
: 10
: 1347
Kayıt tarihi
: 16.05.12
 
 

Sosyologların en tatlısı, en meraklısı, en mutlusu, en hayalperesti, en güldüreni, en çılgını  ve..